  • Data: 2010-04-10 21:10:55
    Temat: Re: FARNELL - jak szybko ?
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/04/2010 09:36, Filip Ozimek wrote:

    > Faktycznie są szybcy. Ale MAJĄ BURDEL jeśli chodzi o faktury.

    Maja porzadek. Jak dostajesz 3 paczki z jednego zamowienia, to dostajesz
    tez 3 faktury - po prostu fakturowane sa tylko _rzeczywiscie_ wyslane
    elementy.

    > Za to mają bardzo kontaktowy polskojęzyczny personel, który rozumie
    > panujący w Polsce kult pieczątek etc ;-).

    Ja nie wiem czy oni call-centre nie maja w PL. Raz dzwonilem i babka
    mnie musiala przelaczyc OIDP 'na inne pietro' bo tutaj firm UK nie
    obsluguja.

    --
    Jerry1111