  • Data: 2018-05-21 12:52:10
    Temat: Re: Fabryka od kotłów chce produkować elektryczne autobusy :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...
    >RAFAKO to znany na świecie producent kotłów energetycznych oraz
    >instalacji dla elektrowni, elektrociepłowni i spalarni.

    >Więcej: http://glowny-mechanik.pl/2018/05/21/elektrobus-od-r
    afako/
    >Ciekawe, czy oni tak poważnie... :-) Ale 1 kwietnia już był jakiś
    >czas temu :-)

    a) wraz z rozwojem ekologicznej energii ... moze im sie zbyt na kotly
    konczy, wiec zarzad ma sluszna linie rozwojowa :-)
    b) zdaje sie, ze takie czasy, ze kazdy moze robic autobusy, tramwaje
    czy pociagi.
    Byleby mial suwnice na pospawanie ramy, reszte sie kupi lub zamowi.
    A oni suwnice maja :-)
    Ciekaw tylko jestem jak potem z cena :-)

    c) Ursusowi sie udalo, to co - oni nie dadza rady ?

    d) im wiecej tych elektrycznych pojazdow ... tym wieksze bedzie
    zapotrzebowanie na elektrownie i kotly - sluszna jest linia naszej
    partii :-)

    J.

    P.S. Smiercionosna energia

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/nauka-i-technik
    a/naukowcy-oszacowali-które-źródło-energii-jest-najb
    ardziej-śmiercionośne-to-wcale-nie-energia-jądrowa/a
    r-AAxzyod

    Prad z wegla kosztuje nas najwiecej ludzi ... ale to w zasadzie dobre
    dla ZUS :-)

    J.