  • Data: 2016-08-27 14:16:35
    Temat: Re: FabrykaPCB - czy ktoś tam cokolwiek zamawiał ?
    Od: slawek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 27 Aug 2016 04:48:52 -0700 (PDT), b...@g...com
    wrote:
    > To nie jest firma, oni są po to, by firmy korzystały z ich
    > wiedzy.

    Auć...

    Ubawiłeś mnie nadzwyczajnie. "Nie jest firma", ale prowadzą
    działalność komercyjną.

    I skąd u ciebie taka pewność co do "misji" w/w firmy? Prezesem tam u
    nich jesteś czy co?

    A jeżeli jesteś, to zdradź nam tajemnicę: która z chińskich firm
    kupuje od nich technologię? Nie? To może Niemcy, może Francuzi? Nie?
    To może jakaś firma z Lublina, czy innego "terenu"?

    Masz jakieś dane? Czy ogólnie uważasz się za eksperta od firm
    spin-off dla PAN? Bo tyle zauważyć, że dla większości z nas rozmowa z
    cieciem z tej firmy to za wysokie progi, to nawet ja potrafię. Tak
    samo jak fakt że nie są oni nastawieni na szukanie zysku gdzie tylko
    się da. Niemniej jednak jak będę potrzebował elektroniki do
    latającego talerza to może być racjonalny wybór. Po opatentowaniu
    tego talerza.

    Na razie Fabrykapcb nie zawiodła moich oczekiwań. I dlatego kolejne
    rzeczy zamówię w Fabryce, a nie u tamtych warszawiaków.

    Jeżeli uważasz że zrobię błąd, napisz dlaczego.