  • Data: 2002-01-06 17:05:43
    Temat: Re: Fachowcy o adresach typu PI kontra PA
    Od: Grzesiek Pawelski <g...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 6 Jan 2002, Pawel Sikora wrote:

    > A ja na to kontrprzyklad:
    >
    > Sam tpnet mi oglasza prefix z ich puli PA z AS-em ich klienta.
    > I nic nie jest zdeagregowane wewnatrz 195.117.0.0/16

    Wlasnie to mialem na mysli piszac o deagregacji,
    oglaszanie na zewnatrz malego kawalka.
    Wazne tez zeby nie odfiltrowali go na brzegu
    (pfx roglaszanego przez ISP 2).
    Chcialem zalatwic cos takiego 1.5 roku temu, rozmawiajac
    z Najwyzsza Instancja TPNET dostalem negatywna odpowiedz.

    Ale widze ze sa odstepstwa od reguly, albo to jest nowa regula.
    Moze podzialaly zalecenia Ripe.
    Jak ktos to wyjasni, to prosze o info na grupe.

    Pzdr,
    Grzesiek