    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 4 Dec 2018 13:30:59 -0800 (PST)
    Subject: Re: Fan ICE o EV :P
    From: s...@g...com

    W dniu wtorek, 4 grudnia 2018 14:46:41 UTC-6 użytkownik kk napisał:

    > W wolne dni może jeździć co tydzień dalej niż sumarycznie przez cały
    > tydzień.

    Moze, Sprawdzic czy nie ksiadz.
    Jak ktos ma dwa auta (a o tym Jason gadal) to w weekend jedzie jednym, drugie stoi. I
    tym jednym robi te dlugie km. Elektryk stoi.
    Poza tym jak patrze wokolo to jednak w weekendy sie albo nie jezdzi wcale albo tyle
    ze zasiegu tego elektryka braknie albo bedzie na styk.

    > Jeśli do pracy mam 3,5km (5x 3,5=17,5) a jeden wyjazd do rodziny to 40km
    > to jeżdżę w weekendy więcej czy mniej niż w dni robocze?

    Jedziesz do tej rodziny w oba dni weekendu? I bite 52 razy na rok?

    Obejrzales wogole ten film? Gostek zaczal od tego ze to drugie auto ma byc. I takie
    na dojazdy do roboty.
    Wiec po kij wciagac w to weekendy?

    Standardowo, pomieszajmy nieco analize, zrobmy metna moze sie jakos dyskusja
    rozejdzie?

    Liczenie sredniej dla auta "pracowego" dla dni nieroboczych jest srednim pomyslem.
    Jakby entuzjasci EV byli tak pewni swego to by nie musieli sie uciekac do takich
    ekwilibrystyk.

    Starczylo by powiedziec ze sredni przebieg dzienny to 58mil a nie 40 i po sprawie.
    Z tych 160 zostanie jeszcze 2/3. Wiec i na wycieczke do rodziny starczy.

    Ale nie, lepiej pomotac sie w dyskusji o pierdolach :)

    > No czepiasz się :-)

    ano :)

    Tak jak juz napisalem, ja bym se kupil takiego lifa. Ale za drogi. Nawet bym kupil
    takiego za 10kUSD, ale nikt takiego tu nie sprzedaje. Wiec nadal EV jest dla mnie i
    reszty populacji takim se rozwiazaniem.

    Szczegolnie ze aktualnie benzyna u mnie leci po 3pln za litr.
    I tym pozwole se zakonczyc filozofowanie bo po prostu elektryk jest nadal kiepskim
    wyborem.