  • 51. Data: 2012-05-24 23:46:43
    Temat: Re: Fiat Linea 1.4 T-JET
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Mirek

    > lepiej nabijać kasę ruskim? ;)

    Jak mówi stare przysłowie: Polak, Rusek, dwa brytanki.

  • 52. Data: 2012-05-25 00:19:56
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-05-24 21:43, Mirek pisze:
    > Tata Indica - czytałem kiedyś że to jedno z najtańszych aut a seryjnie ma
    > klimę. Czy to prawda? Jakiej jakości są te samochody?

    Np takiej:
    http://www.wykop.pl/ramka/780785/trzyletnia-tata-ind
    ica-krolowa-rdzy/

  • 53. Data: 2012-05-25 06:54:08
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-05-24 21:37, DoQ pisze:

    > Wiesz, ja raczej stawiam na uznane marki...

    A napisz które to teraz te "uznane" marki skoro wszyscy robią tanio i
    tak żeby tylko gwarancję wytrzymało.
    http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Niespodziewany-lid
    er-niemieckiego-rankingu-jakosci,wid,14484876,wiadom
    osc.html
    http://tiny.pl/hpsbd
    Przecież to renault. Raczej strachu o części nie ma.
    Może przy Tata Indica bym się bardziej bał ale to przecież fiat.

  • 54. Data: 2012-05-25 08:35:17
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Wlasnie stuknelo 100kkm. Z rzeczy pozaprzeglodowych padlo lozysko
    > McPhersona i teraz alternator.

    Co konkretnie stalo sie z alternatorem ?

    sz.

  • 55. Data: 2012-05-25 08:36:42
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > lepiej nabijać kasę ruskim? ;)

    Malo prawodopodobne, zeby ten gaz byl ruski.

    sz.

  • 56. Data: 2012-05-25 22:11:42
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2012-05-25 08:35, szufla pisze:

    > Co konkretnie stalo sie z alternatorem ?

    Peknieta obudowa - standard w fiatach.

  • 57. Data: 2012-05-25 22:29:50
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Peknieta obudowa - standard w fiatach.

    No wlasnie tak przypuszczalem.

    sz.

  • 58. Data: 2012-05-28 12:54:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 24 May 2012 19:38:39 +0000 (UTC), w
    <jpm2nv$dd2$17@usenet.news.interia.pl>, to <t...@i...pl> napisał(-a):

    > begin DoQ

    > To przecież technika Renault, tylko nie płaci się za markę i promocję.
    > Jak frajerzy chcą płacić, to ich sprawa, ja wybieram Dacie!

    No, ale ta technika w Dacii to taka wersja Renaulta sprzed lat.
    Przynajmniej goła, więc i nie psuje się :).

  • 59. Data: 2012-05-28 12:56:40

    Thu, 24 May 2012 20:10:13 +0000 (UTC), w
    <jpm4j5$dd2$29@usenet.news.interia.pl>, to <t...@i...pl> napisał(-a):

    > begin Grzegorz Prędki

    8l przy 110km/h?
    Tyle to silniki 2.0 nie palą (nawet gazu).