  • 81. Data: 2009-06-30 12:54:43
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    news:h2d08b$cuo$1@news.task.gda.pl...
    > dostali prikaz kontrolowac jednoslady i sie do niego stosowali
    Z daleka?? Przeciez wg policjanta chlopak przejechal obok niego dwa razy :)
    Zreszta jalowa dyskusja, bo policjant strzelajac ma wyzadzic jak najmniejsze
    szkody a nie napierdzielac ogniem ciaglym do kogos wobec kogo ma
    podejrzenia.
    pozdr

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 82. Data: 2009-06-30 13:00:55
    Od: n...@s...com

    On Tue, 30 Jun 2009 13:48:02 +0200, "Kefir" <k...@r...pl>
    wrote:

    >W miescie, z ludzmi dookola?

    Kefciu, gdyby za nim (na lini strzalu) stla wycieczka szkolna, to by
    raczej nie strzelil. Nie tylko seria. Znaczy strzal byl czysty, ludzie
    dookola nie zostali ranni.

    > Ciebie nie podejrzewalem

    Zalezy o co, bo jesli chodzi o strzelanie to bym Cie mocno zawiodl.

    >To fakt. Taki sam jak to ze jesli mnie pamiec nie myli, szczeniak dostal
    >czape ze probe ucieczki przed kontrola drogowa.

    Wypadki chodza po ludziach, ten wydarzyl sie na zyczenie szczeniaka.

    >panoszacej sie na pograniczu zycia i smierci to czas uniewinnic lekrzy
    >szykanowanych za operowanie w stanie wskazujacym

    To ten policjant na sluzbie byl najebany /

    >lub usuwajacych nie te nerke

    raczej postulujesz karanie lekarzy ktorzy rozpoczeli operacje i
    pacjent im zmarl bo sie nacpal tuz przed zabiegiem.

    >Ciekawe ze do bandytow jakos tak strach dzielnym polucjantom strzelac, do
    >bezbronnych latwiej chyba sie celuje.

    Jasne ze latwiej, pisal juz ktos na ten temat.
    A bandyta to wiesz, tez czlowiek, moze chce zerwac z przestepcza
    dzialalnoscia tylko nie moze dac sie zlapac bo przeciez go wsadza, a
    wtedy z poprawy nicie. Wiec wycina sobie droge do wolnosci, ale nie
    wolno do niego strzelic bo on sie jeszcze moze zmienic!
    Nie mowiac ze moze dzieci malotelnie i jakzetotak do czlowieka
    strzelac, policja nie jest od osadzania i wykonywania wyrokow smieci!

    PS. tak mi sie przypomnialo:
    Some people say that I'm a bad guy
    They may be right, they may be right!
    But its not as if I dont try
    I just fuck up!
    Try as I might.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 83. Data: 2009-06-30 13:08:30
    Od: n...@s...com

    On Tue, 30 Jun 2009 14:52:27 +0200, "BartekGSXF"
    <b...@g...com> wrote:

    >Dlaczego nie, spelnia przeciez Twoje wymagania.

    Bzdurzysz

    > Strzela seria

    Dzialko P-Lot tez strzela seria i tez nie jest uzywane jako bron
    policyjna. Zastanow sie dlaczego.

    >, latwo z niego trafic,

    Probowales ? :)

    >Pewnie, ze tak. Ale my tu nie o tym, ze glupio zrobil, tylko o tym , ze
    >policjant glupio zrobil.

    Policaj zrobil jak powinien, moze jakby duzo cwiczyl to by celniej
    strzelil, ale niekoniecznie. wypadki sie zdarzaja.

    pozdr
    newrom

  • 84. Data: 2009-06-30 13:09:35
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:

    >To niezalezny sad wydal taka opinie i pewnie mial ku temu przeslanki.

    Znaczy w sensie ze jaka opinie? Cos Ci sie nie pokickalo czasem?;)
    To byl wyrok w sprawie cywilnej o odszkodowanie.
    Wisz, rozumisz. jak w amerykanskim filmie: jest akcja, brawurowy
    poscig, 50 samochodow rozbitych, 150 przechodniow rannych, przestepcy
    na koniec poslusznie gina, glowny bohater odpala cygara i odchodzi w
    kierunku zachodzacego slonca.
    A policja/burmistrz placi za te wszystkie szkody.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 85. Data: 2009-06-30 13:12:19
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Uzytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > kierunku zachodzacego slonca.
    > A policja/burmistrz placi za te wszystkie szkody.
    No chyba nie do konca tak. Bo akurat w tej konkretnej sprawie sad uznal
    braki w wyszkoleniu policjanta, w efekcie czego zginal czlowiek.
    A ze umorzono tamto dochodzenie, pewnie przyczyna jest wlasnie obawa przed
    tym, zeby jednak policja nie bala sie wyciagnac bron.
    Mnie zastanawia jedno, dlaczego sad nie zgodzil sie na wizje lokalna na
    miejscu.

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 86. Data: 2009-06-30 13:14:59
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-30 14:27:00 +0200, "szerszen" <s...@t...pl> said:

    > i co samotnego czlowieka na ulicy nie mozna usilowac przejechac?

    Zwłaszcza gdy jest on później jedynym żywym świadkiem...

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 87. Data: 2009-06-30 13:21:14
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    de Fresz wydusił z siebie te słowy:

    > Koniecznie podaj nr paragrafu z kk (kodeksu karnego). No bo skoro
    > twierdzisz, że popełnił przestępstwo, to pewnie znasz...

    sie teraz będziesz czsepiał słówek. Fakt jest faktem - każdy normalny
    człowiek, ktory nie ma nic na sumieniu - na wezwanie policjanta, zwlaszcza w
    okolicznościach blokady policyjnej - po prostu sie zatrzymuje. Jesli tego
    nie robi musi liczyć sie ze wszelkimi mozliwymy konsekwencjami.

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 88. Data: 2009-06-30 13:26:10
    Od: Arex <a...@g...com>

    On Jun 30, 1:15 pm, "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:
    > Tylko tam nie bylo "blokady", policjanci stali z boku drogi a auto stalo w
    > cieniu. Pewnie, policjant wyskoczyl w ostatniej chwili.

    Nawet jak wyskoczyl tak jak mowisz "w ostatniej chwili" to wyskoczyl
    uzbrojony i w kamizelce a nie gosciu w bialym kapelusiku z lizaczkiem
    i suszarka w drugiej.
    Nie moge pojac braku instynktu samozachowawczego kolesia ktory nie
    zatrzymuje sie na widok kogos z bronia w lapie, tym bardziej
    automatyczna.

    Tak pociagajac ciut dalej. Pare razy jak mieszkalem jeszcze w Gdansku
    na mojej dzielnicy byly przeprowadzane dzialania przeciw tak zwanym
    grupom zorganizowanej przestepczosci (ci co kojarza blizej dzielnice
    GD podpowiem ze to Stogi byly i "Tygrys"), tak wiec naogladalem sie
    blokad policyjnych.
    Zawsze staly co najmniej 2 samochody policyjne (transporter i
    osobowka) lekko zawezajac przepustowosc drogi. Policjanci byli w
    kamizelkach i z bronia dluga w lapie (nie wypuszczali kolby nawet na
    sekunde). Zeby ich nie zauwazyc trzeba bylo byc slepym.

    Jakos nie chce mi sie wierzyc w to "wyskoczyl w ostatniej chwili".

    Arex
    Varadero 1000

  • 89. Data: 2009-06-30 13:27:26
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Zwłaszcza gdy jest on później jedynym żywym świadkiem...

    nie jedynym

  • 90. Data: 2009-06-30 13:28:09
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Bzdurzysz
    Gdzie tam, odnioslem sie tylko do tego co sam napisales.
    Ale jak mowili swiadkowie "slychac bylo" 10 strzalow, to skoros praktyk,
    powiedz ile czasu zajmie niewprawnemu strzelcowi wystrzelenie pojedynczych
    pociskow w ilosci 7 sztuk i jak daleko moze byc w tym czasie motocykl.
    Zakladamy, ze strzelec dokladnie mierzy, zeby nie trafic kogos innego.
    Mnie wychodzi, ze to trwa dosc dlugo. A jak trwa dlugo to taki motor to juz
    jest calkiem daleko i wtedy to juz ciezko go trafic.

    > Dzialko P-Lot tez strzela seria i tez nie jest uzywane jako bron
    > policyjna. Zastanow sie dlaczego.
    Ja to wiem, tylko po co policjantowi bron ustawiona na ogien ciagly?

    > Probowales ? :)
    Nie mialem szczescia, ale caly czas pije do sensu uzytkowania broni
    maszynowej przez zle wyszkolona policje.

    > Policaj zrobil jak powinien, moze jakby duzo cwiczyl to by celniej
    > strzelil, ale niekoniecznie. wypadki sie zdarzaja.
    No to tu sie rozmijamy zupelnie. Ale w tiwi widzialem jak jednego takiego
    gonili i on w kukurydze wjechal.
    I przezyl. No i drugi tez do rowu, wiec chyba mozna nie.
    Zreszta jakby nie patrzec to strzelanie z peemu w miescie nie jest rozsadne.

    w naszej tv

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?