  • 1. Data: 2015-04-27 11:57:14
    Temat: Folie na szyby
    Od: Chris <a...@g...pl>

    Co powiedzie o foliach Armolite bo mam zamiar okleić tył auta.

    Znacie może jakiś zakład w DC który okleja foliami firmowymi i nie
    zdziera za bardzo? teraz dostałem ofertę na w/w folię i do oklejenia tył
    Mondeo MK4 Kombi (5 szyb) za 550zł.
    Opłaca się szukać taniej bo jak będzie to 50zł to nawet maila by mi się
    nie chciało słać :) a ofertę obecną mam niedaleko od firmy.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 2. Data: 2015-04-27 12:38:10
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Taniej to chyba kiepską folią, albo nie liczyć kosztów robocizny i oklejać samemu. W
    Łodzi płaciłem za auto podobnej wielkości ok 450zł, ale ze zniżką klubową. Bez zniżki
    podobnie, jak u Ciebie

  • 3. Data: 2015-04-27 14:15:57
    Temat: Re: Folie na szyby
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-04-27 o 12:38, Przemek pisze:
    > Taniej to chyba kiepską folią, albo nie liczyć kosztów robocizny i oklejać samemu.
    W Łodzi płaciłem za auto podobnej wielkości ok 450zł, ale ze zniżką klubową. Bez
    zniżki podobnie, jak u Ciebie

    Tak jak poparzyłem to cena jest OK, zwłaszcza że folia firmowa.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 4. Data: 2015-04-27 22:34:19
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 27 Apr 2015 11:57:14 +0200, Chris <a...@g...pl> wrote:

    >Znacie może jakiś zakład w DC który okleja foliami firmowymi i nie
    >zdziera za bardzo? teraz dostałem ofertę na w/w folię i do oklejenia tył
    >Mondeo MK4 Kombi (5 szyb) za 550zł.

    http://www.viker.pl/ pytałeś?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 5. Data: 2015-04-28 11:27:43
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-04-27 o 22:34, jerzu pisze:

    > http://www.viker.pl/ pytałeś?

    Dla mnie to jazda przez całą Warszawę i nie kalkuluje mi się.
    Z ciekawostek ale muszę to potwierdzić jeszcze to ci w Raszynie mogą
    odebrać auto i odstawić na miejsce co by mi bardzo pasowało bo i tak
    musiał bym się jakoś wyrwać z firmy żeby im zawieść auto i potem z kimś
    pojechać odebrać.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl