  • Data: 2016-06-29 22:59:50
    Temat: Re: Force-sensing resistor
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-06-29 19:17, AlexY wrote:
    [...]
    > Nie chce mi się czytać ale z fotki to mi na zwykły tensometr wygląda.
    Z wyglądu są podobne, ale z tego co przeczytałem, to nie jest to samo.
    Tensometr to odpowiednio ukształtowana ścieżka z jakiegoś stopu metali
    na elastycznym podłożu, FSR to ścieżka/matryca z jakiegoś polimeru
    przewodzącego na podłożu, jak wynika ze zdjęć, elastycznym, ale z tego
    co zrozumiałem, niekoniecznie takie musi ono być. Chyba chodzi o to, że
    folia ma po porostu małą grubość.