  • 11. Data: 2010-11-14 23:17:15
    Temat: Re: Ford Transit 12 osobowy a prawo jazdy
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-14 20:56:31 +0100, Jacek_P <L...@c...edu.pl> said:

    > Ehm, tak w kwestii formalnej, OIDP to się nazywa 'karta woźnicy' ;)

    Tak, ale nie potrafiłem sobie przypomnieć nazwy tego papierka na
    tramwaj, więc ujednoliciłem wszystkie nazwy.
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2010-11-15 08:09:20
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Nov 2010 20:30:53 +0100, Bydlę napisał(a):

    > Tak.
    > Do prowadzenia wozu potrzebne jest prawo jazdy na furmanki,

    Tak dla ścisłości: Do prowadzenia furmanki uprawnia... karta rowerowa
    (sic!)

    --
    Yakhub

  • 13. Data: 2010-11-15 16:11:30
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-11-15 08:09, Yakhub wrote:

    > Tak dla ścisłości: Do prowadzenia furmanki uprawnia... karta rowerowa

    Cieszmy sie wiec, ze ktos nie wpadl jeszcze na pomysl zeby mase
    krytyczna "opedzic" wozami drabiniastymi zaprzezonymi w moc jednego
    konia dychawicznego.

    --

    memento lorem ipsum

  • 14. Data: 2010-11-15 16:24:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 15 Nov 2010 08:09:20 +0100, Yakhub napisał(a):

    > Tak dla ścisłości: Do prowadzenia furmanki uprawnia... karta rowerowa
    > (sic!)

    a co to jest karta rowerowa?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 15. Data: 2010-11-15 16:28:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 15 Nov 2010 15:24:20 +0000 osobnik zwany Waldek Godel
    wystukał:

    PoRD Art 96. ;)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2010-11-15 16:38:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 15 Nov 2010 15:28:04 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > PoRD Art 96. ;)

    aaaaaa... to Kubuś nieletni jest? To wiele wyjaśnia... :-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 17. Data: 2010-11-15 17:42:01
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:u1d0e6150mg811a7eb797qe8uu71avd5p0@4ax.com...

    > Jak jedziesz pustym autobusem miejskim, to też Ci wystarczy D?

    A co nie wystarczy??

  • 18. Data: 2010-11-15 19:52:49
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Nov 2010 17:42:01 +0100, "moje_przedmioty"
    <f...@p...onet.pl> wrote:

    >A co nie wystarczy??

    Fakt, wystarczy :))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2010-11-15 22:36:10
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2010-11-15 16:38, Waldek Godel pisze:

    > aaaaaa... to Kubuś nieletni jest? To wiele wyjaśnia... :-)

    Mógł zrobić wcześniej i mieć do tej pory, ja zresztą też gdzieś mam,
    niestety nieważne, bo bez podpisu, a nie pomyślałem w wieku 12 lat o
    tym, aby podpisać przed zalaminowaniem :P