  • Data: 2018-03-07 22:10:40
    Temat: Re: Ford eco...opinie?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.03.2018 o 20:38, Maciek pisze:

    > Które będzie strasznie dychawiczne na niskich obrotach. Jeśli chodzi o sam
    > silnik, to turbo będzie jeździło lepiej, a przy przebiegach 10 tys./rok nie
    > obawiałbym się o trwałość.

    nie chciałem się wtrącać, ale nie wytrzymałem. przy 10 tyś na rok,
    bardzo, ale to bardzo mocno bym się zastanawiał czy jest mi potrzebne
    _nowe_ auto. Absolutnie nie chcę wkładać kija w mrowisko, ale może warto
    dopuścić chociaz taką myśl?
    no chyba że rozmawiamy o spełnieniu marzenia, ale wtedy co za różnica
    czy marzenie ma trzy czy cztery cylindry?

    ToMasz