  • Data: 2010-02-11 14:51:27
    Temat: Re: Format numeru telefonicznego
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michal Jankowski napisał:

    > I tak i nie. Znaczy z komorek mozesz dzwonic przez +48, ale przeciez
    > nie musisz...

    > A jakich telefonow _nie mozesz_ wybrac +48, czy 0048, to nie wiem. Na
    > pewno rzeczone stacjonarki tepsy (nmtn)...

    Oj, no przecież dałem smileya. W sumie temat 0048 w połączeniach
    krajowych już był dyskutowany i nie ma co do niego wracać :-). Po prostu
    starałem się podejść pragmatycznie - skoro ktoś dzwoniąc z komórki (a
    takich telefonów jest większość) wykręci to +48, to przecież w niczym mu
    to nie zaszkodzi (poza drobną stratą czasu) - no chyba, że nie wie jak
    wbić plusa na klawiaturze lub że można go zastąpić przez 00 :-).

    A serio, osobiście uważam, że jeśli kierunkowy kraju jest potrzebny to
    powinien być podawany jako (+48) i ewentualnie do tego spacja po ")".

    Przemek