eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFormuła 1 - dlaczego 'nagumowany' asfalt jest przyczepniejszy od czystego? › Re: Formuła 1 - dlaczego 'nagumowany' asfalt jest przyczepniejszy od czystego?
  • Data: 2019-09-28 21:34:35
    Temat: Re: Formuła 1 - dlaczego 'nagumowany' asfalt jest przyczepniejszy od czystego?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po to, żeby nie być zdyskwalifikowanym jak Kubica podczas swojego
    > pierwszego wyścigu.

    Nie wiem, o co chodzi.
    Zdyskwalifikowany za niezbieranie gumy?

    > Nie jedzie się szybko zbierając gumę.

    Wydawało mi się, że wyścig polega na szybkim pokonaniu trasy.
    W przeciwieństwie do np. rajdów obserwowanych albo dawnych kwalifikacji
    grupowych w rajdach, gdzie wysoką wagę w punktacji miała różnica czasów
    pomiędzy pierwszym a ostatnim zawodnikiem z teamu.

    Wygląda na to, że F1 to coś zupełnie innego, niż mi się wydawało.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam