  • 1. Data: 2009-08-02 18:07:34
    Temat: Functional programming - ksaizka do sciagniecia
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Do sciagniecia ksaizka ktora urosla do "pozycji kultowej" wsrod
    zwolennikow functional programming

    The Implementation of Functional Programming Languages
    Simon Peyton Jones, published by Prentice Hall, 1987.

    http://research.microsoft.com/en-us/um/people/simonp
    j/papers/slpj-book-1987/index.htm

    Do sciagniecia ze strony Autora

    Przy okazji warto zajzrec na strone autora. Sporo publikacji na temat
    programwoania rownoleglego w jezykach funkcyjnych, Haskella i
    multicore

    http://research.microsoft.com/en-us/people/simonpj/

    A.L.

  • 2. Data: 2009-08-02 19:15:20
    Od: "usenet" <k...@g...pl>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message

    > Simon Peyton Jones, published by Prentice Hall, 1987.

    juz to widze, ze ktos to bedzie czytal, tracil czas na pierdoly

    --
    usenet

  • 3. Data: 2009-08-02 19:49:33
    Od: Mateusz Loskot <s...@s...net>

    usenet wrote:

    > "A.L." <a...@a...com> wrote in message

    > juz to widze, ze ktos to bedzie czytal, tracil czas na pierdoly

    Rozwiń proszę...

    Mateusz Loskot, http://mateusz.loskot.net
    Charter Member of OSGeo, http://osgeo.org

  • 4. Data: 2009-08-03 01:18:01
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 02 Aug 2009 20:49:33 +0100, Mateusz Loskot
    <s...@s...net> wrote:

    >Rozwiń proszę...
    >
    >Pozdrawiam

    Widze ze trafnie zrobilem wsadzajac "useneta" do KF

    A.L.

  • 5. Data: 2009-08-03 07:22:06
    Od: Maciej Pilichowski <b...@S...FM>

    A. L. wrote:

    > Do sciagniecia ksaizka ktora urosla do "pozycji kultowej" wsrod
    > zwolennikow functional programming

    Dzieki piekne za link!

    milego dnia, hej

  • 6. Data: 2009-08-03 14:34:10
    Od: "usenet" <k...@g...pl>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message

    > Widze ze trafnie zrobilem wsadzajac "useneta" do KF

    widzisz lewandowski a jak ci mowilem, zebys mnie do KF wlozyl to
    twierdziles ze nie bedziesz na niczyje posylki i mnie nie wlozysz a tu
    prosze, lewandowski sie zlamal
    odnosnie posta wyzej - teoretycznie moze ktos przeczyta ale jak znam
    zycie to nikt nie bedzie tracil czasu na zglebianie tajnikow czegos tam
    gdy wokol zycie sie toczy, tym bardziej po angielsku - musi to chyba byc
    jakis down spoleczny co nie ma ze soba co robic i chce udowodnic, ze
    wcale mu z buzi nie smierdzi

    --
    usenet

  • 7. Data: 2009-08-03 14:49:07
    Od: "Mateusz Loskot" <m...@l...net>

    "usenet" <k...@g...pl> wrote in message
    > "A.L." <a...@a...com> wrote in message
    >
    > nikt nie bedzie tracil czasu na zglebianie tajnikow czegos tam [...]
    > tym bardziej po angielsku

    Językiem urzędowym w IT jest język angielski, czy Ci się to podoba czy nie.

    Nadal nie podałeś argumentów "przeciw" czytaniu w/w książki.

    Mateusz Loskot, http://mateusz.loskot.net
    pl.comp.lang.c FAQ: http://pl.cpp.wikia.com/wiki/FAQ
    C++ FAQ: http://parashift.com/c++-faq-lite

  • 8. Data: 2009-08-03 15:04:51
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    On Mon, 3 Aug 2009 15:49:07 +0100 "Mateusz Loskot" <m...@l...net>
    wrote:

    > Nadal nie podałeś argumentów "przeciw" czytaniu w/w książki.

    Prawdziwi Programiści nie czytają książek, tylko tutoriale i to
    styknie. I żeby tutorial był o jakimś modnym języku programowania, czy
    jakieś coolerskiej bibliotece. Ważne, aby w tutorialach nie było
    wzorów. W sumie najlepiej, gdyby też było mało tekstu, bo szkoda czasu
    na czytanie.

    w.

    --
    Kupię: http://wm.ite.pl/kupie.html

  • 9. Data: 2009-08-03 15:12:00
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 3 Aug 2009 17:04:51 +0200, Wojciech Muła
    <w...@p...null.onet.pl.invalid> wrote:

> [...]
    >jakieś coolerskiej bibliotece. Ważne, aby w tutorialach nie było
    >wzorów. W sumie najlepiej, gdyby też było mało tekstu, bo szkoda czasu

    Kolega sie myli. Programisci nei czytaja tutoriali. Programisci
    uzywaja "helpa"

    A.L.

  • 10. Data: 2009-08-03 15:13:52
    Od: A.L. <a...@a...com>

    <m...@l...net> wrote:

    >"usenet" <k...@g...pl> wrote in message

    >Językiem urzędowym w IT jest język angielski, czy Ci się to podoba czy nie.
    >
    >Nadal nie podałeś argumentów "przeciw" czytaniu w/w książki.

    Moze nei zna angielskiego?...

    A.L.

    P.S. Moze przemowi do useneta to ze ksiazka "papierowa" na rynku
    kosztuje od 150 do 200 dolcow. Widac jacys idioci uwazaja ze jest tyle
    warta. Mimo ze z roku 1987