  • Data: 2018-03-02 10:06:52
    Temat: Re: GAL
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości grup
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Jest jeszcze jeden argument -- zawsze chciałem dowiedzieć się, z czym
    >się
    >je GAL-e. CPLD to swoją drogą.

    One akurat dosc podobne wewnetrznie, wiec nauka po czesci wspolna.

    >Chcę generalnie zrobić układ, który pozwoli odłączyć równoległą
    >pamięć
    >flash (małą, nie więcej niż 128kB) od magistrali i przeprogramować ją
    >układzie (taki ISP), a do tego będzie robił bank switching, bo szyna
    >adresowa może zaadresować tylko 32kB.

    >Samo przełączanie tradycyjnie robi się na TTL-ach, ale skoro i tak
    >wrzucę GAL-a, to chcę to (może też w ramach praktyki) zrobić na nim.
    >http://atariusa.com/Famicom_Schematics/FC%20UNROM%2
    0Schematics.png

    cala logika tam to na oko faktycznie sie do 16V8 zmiesci, ale ja tam
    nie widze tego odlaczania od magistrali.

    Jak ma byc cos wiecej i jeszcze jakies programowanie z zewnetrznego
    zrodla, to i CPLD moze nie starczyc, nawet jesli bufory beda w
    osobnych kosciach.

    >Chyba że są równoległe flashe, które mają osobne piny do tego celu :)

    Poszukac z Jtagiem ?

    J.