  • 51. Data: 2013-07-14 07:57:25
    Temat: Re: GPS
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-07-03 18:22, Krzysztof 45 pisze:

    > Tak, ale i POINT TO POINT tez jest świetny.

    Na moim telefonie sprawuje się dość kiepsko.

  • 52. Data: 2013-07-14 08:50:41
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-07-14 07:57, Trybun pisze:

    > Na moim telefonie sprawuje się dość kiepsko.

    A jak to kiepsko się objawia?

    --
    Krzysiek

  • 53. Data: 2013-07-14 13:38:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 Jun 2013 00:26:47 +0200, $heikh el $hah napisał(a):
    > A poważniej: w smartfonie cenię sobie kilka aplikacji, jak np. latarka,
    > kalkulator, TrackID, ale żeby instalować i używać takich jak "gdzie jest

    A co ty - nie potrafisz po ciemku zmacac, policzyc w pamieci/na
    kartce, ani rozpoznac na sluch utworu ?

    > moje auto"?! Trochę samczej godności trzeba zachować, by nie ocipieć jak
    > np. Japończycy, którym technologia całkiem przeżarła osobowości:
    > http://www.lolhome.com/img_big/japan-then-and-now.jp

    Tylko zapominasz o dwoch drobiazgach:
    -moda na brody i dlugie wlosy czesto wynikala z braku odpowiednich
    nozyczek i zyletek, choc akurat Japonczycy z ostrymi brzytwami nie
    powinni miec problemow, a i czyms musieli glowy golic

    -ich stary system sie nie sprawdzil, podobnie jak nasz szlachecki.

    J.

  • 54. Data: 2013-07-19 15:44:18
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-07-14 08:50, Krzysztof 45 pisze:

    > A jak to kiepsko się objawia?

    Przekłamuje, bardzo często się podwiesza, jednym słowem - jak dla mnie
    nie do użytku.

  • 55. Data: 2013-07-19 17:53:46
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-07-19 15:44, Trybun pisze:

    > Przekłamuje, bardzo często się podwiesza, jednym słowem - jak dla mnie
    > nie do użytku.

    U mnie jak do tej pory sprawuje się bez zastrzeżeń. I w mieście i
    ostatnio w górach u kolesia który ma porozstawiane ule z pszczołami po
    takich zadupiach że ja bym tam drugi raz nie trafił. PTP i Samochód
    lokator bezbłędnie prowadzili. Może jeszcze mnie zaskoczą. Jak chociaż
    raz się wywalą, to dostaną laczka. Nie ma sensu trzymać coś czego nie
    jesteś pewien.

    --
    Krzysiek

  • 56. Data: 2013-07-19 19:41:58
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-07-19 17:53, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    > lokator bezbłędnie prowadzili. Może jeszcze mnie zaskoczą. Jak chociaż
    > raz się wywalą, to dostaną laczka. Nie ma sensu trzymać coś czego nie

    Być może chodzi o telefon, bo i nawigacja OsmAnd która na tablecie śmiga
    aż miło, na tym telefonie 5 minut wylicza trasę liczącą raptem 30 km.

  • 57. Data: 2013-07-19 21:55:28
    Od: DanW <m...@w...pl>

    W dniu 2013-06-23 22:12, $heikh el $hah pisze:

    > Nitkę, ołówek i notesik sobie kup.
    > Następne pokolenia bez smartfona nie będą już potrafiły trafić do kibla
    > we własnym domu.

    Nić Ariadny - niezawodna od mitologii ;-)

  • 58. Data: 2013-07-19 22:16:48
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-07-19 19:41, Trybun pisze:

    > Być może chodzi o telefon, bo i nawigacja OsmAnd która na tablecie śmiga
    > aż miło, na tym telefonie 5 minut wylicza trasę liczącą raptem 30 km.

    Możliwe że i telefon. A to by oznaczało że się cofamy.
    Myślę że android to taka trochę kiszka. W prawdzie od niedawna mam z nim
    odczynienia, ale z symbianem nigdy nie było takiej kaszany. Przynajmniej
    ja nie doświadczyłem przez kuuuupe lat.
    --
    Krzysiek

  • 59. Data: 2013-07-21 10:57:07
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-07-19 22:16, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    > nim odczynienia, ale z symbianem nigdy nie było takiej kaszany.
    > Przynajmniej ja nie doświadczyłem przez kuuuupe lat.

    Też odnoszę wrażenie że Andek idzie w złym kierunku. Wcześniejsze wersje
    były o niebo przyjaźniejsze dla użytkownika. Tak że już postanowiłem -
    następny aparat będzie z WP8. Nokia Lumia kumpla z WP8 na pokładzie mnie
    wręcz zauroczyła pod względem działania.

  • 60. Data: 2013-07-21 22:14:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Jul 2013 10:57:07 +0200, Trybun napisał(a):
> [...]
    > następny aparat będzie z WP8. Nokia Lumia kumpla z WP8 na pokładzie mnie
    > wręcz zauroczyła pod względem działania.

    Hm, pozycz i sprawdz dokladniej, albo poczekaj na rzetelne recenzje.

    Bo z tego co slychac, to WP8 tez poszlo w zlym kierunku.

    Windows (8) RT tez.

    J.