  • Data: 2017-11-04 10:53:41
    Temat: Re: GPU zintegrowane + dodatkowe
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Sebastian Biały, 04 lis 2017 w
    news:otiugq$hnj$1@node2.news.atman.pl napisałeś/aś:

    > Nie wiem, obawiam sie ze nie mam narzedzia do kontrolowania co sie
    > na czym liczy i moze skutek uboczny jest taki ze wybierze sie gorsza
    > karta bo pierwsza na liscie. Programisci potrzebuja jeszcze z 5 lat
    > zeby ogarnac petle przez urzadzenia OpenCL sadzac po tym jakie
    > urzadzenie sie wybralo w przykladowych demkach.
    To dziwne. Czyli o ile dany program, np. jakaś gra, nie ma możliwości
    wyboru której karty używa -tak jest np. w Sketchupie - to sam nic nie
    możesz zmienić. Chyba, że sprytnie używa obu.
    Porównuję to do laptopów, gdzie jest panel sterowania Nvidia lub AMD w
    których można wybrać, która karta obsługuje konkretny program.
    Jednak ty piszesz o jakiś obliczeniach, o których nie mam pojęcia.
    Na chłopski rozum możesz sprawdzić, która karta jest używana w tych
    obliczeniach. Wyłączasz 1 kartę, wykonujesz jakieś liczenie, mierzysz
    czas. Potem włączasz 1 i wyłączasz 2 i robisz dokładnie to samo. Na końcu
    to samo przy włączonych obu.