  • Data: 2009-05-30 17:32:54
    Temat: Re: GSM PLAY - się zapycha?
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Valdi.Pavlack pisze:

    > W mojej okolicy PLAY ładnie obstawił się nadajnikami GSM/UMTS. Połączenia w
    > 99% wykonuję z tego samego pomieszczenia (połączenie głównie na stacjonarki
    > i do PLAY - dodam, że osoby z PLAY, do których dzwonie w czasie rozmowy
    > korzystają z zasięgu PLAY, tyle że w innej lokalizacji miasta).

    No i tu masz problem PLAY ma tragiczną infrastrukturę, jedno co ratuje
    tą sieć to roaming z Plusem. Osobiście nie rozumiem ludzi którzy męczą
    się i na siłę korzystają z infrastruktury P4. Ręczne przełączenie
    telefonu na korzystanie z Plusa zamiast Play rozwiąże wszystkie problemy
    z jakością połączeń o ile oczywiście Twoi rozmówcy z Play zrobią to samo.

    > O ile odkąd
    > sięgam pamięcią jakość połączeń zawsze stała na wysokim poziomie o tyle od
    > dwóch dni obserwuję zjawisko polegające na tym, że pewne fragmenty rozmów
    > (max. 2 - 3 sekundy) są "wycinane". Zdarza się to zarówno w przypadku
    > połączeń PLAY - PLAY jak i PLAY - telefony stacjonarne.

    Odkąd pamięcią sięgam to najpierw Play korzystał z Plusa i było OK potem
    zaczął sam coś kombinować i jedno co jest nadzieją to możliwość ręcznego
    wyboru Plusa.

    Użytkownicy Playa jak chcecie w miarę normalnie korzystać ze swoich
    telefonów to zadajcie sobie tyle trudu żeby przełączyć ręcznie operatora
    na PlusGSM, to nic nie kosztuje.