  • Data: 2007-09-13 01:30:45
    Temat: Re: GTS ile jeszcze?
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użyszkodnik Łukasz Morawski napisał:

    > Dokładnie tak jak w Netii. Pytanie za 100 punktów. Dlaczego? to proste.
    > Klient indywidualny. To jest teraz ważne. Wyniki, wyniki raz jeszcze
    > wyniki...

    Jogurt ponad wszystko. Najbardziej smutne jest to, że jogurtownia świadomie
    (lub nie?) z powodu "braku laku" każe technice "kreować pomysły", nie
    omijając nawet tych tzw. kluczowych klientów. Smutne dlatego, że jogurt ma z
    zasady klienta za niekumatego idiotę, nieważne kto/co to jest. Te skończone,
    niereformowalne cepy, wychowane na wynikach sprzedaży pasty do zębów tudzież
    podpasek, nie rozumieją, że telco to nie to samo, co paczka czipsów. Mam
    nadzieję, że jak już wszyscy wystrzelają się z tych "darmowych" internetów
    via BSA i trzeba będzie rzeczowo skalkulować usługę, to rynek ochłonie i się
    ustabilizuje. Zresztą pewnie nikt z geniuszy nie wizął pod uwagę, że na te
    "darmowe" oferty skusi się w większości klientela z dolnej półki, z gatunku
    "a co mi tam, podpiszę, rok za darmo, potem się pomyśli". W związku z tym,
    jak przyjdzie do płacenia, okaże się, że planowane pracowicie w Excelach
    trzyletnie wpływy kasiorki i słupki z zyskiem diabli wezmą. Znaczy się, na
    papierze będzie się zgadzać, ale kto zarobi? Firmy windykacyjne i prawnicy.
    Jak zwykle.

    --
    TOM