    Date: Tue, 17 May 2011 10:47:24 +0200
    From: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Gaz łupkowy

    W dniu 2011-05-17 00:23, Krzysztof Chajęcki pisze:

    > Miedziowego. A
    >
    > "oje sjo" - to woda prosto z jeziora.... Tyle że przez pompę przechodzi.
    > Na jachcie brałem z za burty (tzn. spod dna łódki - bo tam był ssak)

    Nie rozumiem w takim razie o co Ci chodzi ? W promieniu 30km od
    Warszawy też można znaleźć trochę wody którą można wypić bez
    filtrowania. Zapewne sześciokrotnie mniej, bo zaludnienie mamy tyleż
    większe. Tyle że to nie oznacza, ze Szwedzi nie śmiecą. To oznacza, że
    mają gdzie upchnąć śmieci tak by tego nie było widać na pierwszy rzut
    oka. Przeciętny Szwed zużywa 2.5x więcej energii od przeciętnego Polaka.
    Tzw. "czystej" tzn jej radioaktywne odpady można cichcem gdzieś upchnąć
    na północy gdzie najwyżej jakiś wcześniej wykastrowany Lapończyk zacznie
    świecić.

    Adam