  • Data: 2014-12-16 11:56:53
    Temat: Re: Gdzie i jak archiwizujecie zdjecia?
    Od: mt <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-16 08:04, 666 pisze:
    > No nie, TC jednak nie pokazuje miniatur ani wykonania daty zdjęcia
    > (chyba że o czymś nie wiem),

    Oczywiście, że pokazuje, nie tylko to ale i sporo więcej.

    > Załóżmy, że jednego dnia chcemy wybrac wszystkie zdjęcia zrobione przez
    > nas w Hiszpanii.
    > Innego dnia chcemy wybrac wszystkie zdjecia zrobione w czerwcu 2012 roku.
    > Jeszcze innego dnia chcemy wybrac wszystkie zdjęcia naszych rodziców, na
    > ich działce, w latach 2004-2008.
    > A jeszcze innego zdjęcia zrobione w nocy, czyli w godz. 21 wieczorem - 5
    > rano.

    Bez problemu, można wyszukiwać po atrybutach plików jak i po metadanych

    > Tak swoją drogą strukura katalogów, struktura drzewa dla plików to
    > trochę przeżytek i od dawna ludzkości należy się inny powszechny sposób
    > katalogowania informacji ;-)

    Może dla ciebie i przeżytek, ale jak generalnie chce się mieć porządek w
    komputerze, nie tylko ze zdjęciami, to imo jest to najwygodniejsze
    rozwiązanie. U mnie TC robi niemal za powłokę systemu, oprócz samego
    zarządzania plikami to spod niego uruchamiam programy, robi za packera
    plików, program do wypalania płyt, klienta ftp. Jak mam usiąść do innego
    kompa i korzystać z systemowego eksploratora to czuję się jak bez ręki :)

    --
    marcin