-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: LEPEK <g...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Gdzie tu prewencja?
Date: Sun, 06 Jan 2013 21:14:24 +0100
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 33
Message-ID: <kcclut$3am$1@news.task.gda.pl>
References: <kcc00n$mmb$1@mx1.internetia.pl> <kcc0ou$v6h$1@news.task.gda.pl>
<50e9886a$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
<kcc5c2$a5i$1@news.task.gda.pl> <kccdos$44i$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: host-91-238-235-248.turmak.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1357503261 3414 91.238.235.248 (6 Jan 2013 20:14:21 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 6 Jan 2013 20:14:21 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/17.0 Thunderbird/17.0
In-Reply-To: <kccdos$44i$1@mx1.internetia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2478320
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-01-06 18:47, frank drebin pisze:
> Nie wierzę w to, co piszesz.
Chyba się po prostu nie rozumiemy.
> Co ma do tego prędkość na luzie?
> Przypominam, że bramka jest statyczna, widzialna z duuużych odległości. Nie
> hamuje gwałtownie przed tobą, nie przesuwa się niespodziewanym manewrem.
> Chyba nie jest problemem dobranie adekwatnej prędkości dojazdu do niej?
Są dwie kwestie:
1. Wyhamowanie przed bramką
2. Uniknięcie uderzenia w innych, którzy wyhamowują.
Jedno i drugie w zasadzie nie jest trudne, ale jednak czasem niektórym
sprawia problemy, szczególnie jeśli długo jechali z większą prędkością.
I o ile do bramki wyhamuje większość, to już część ma problem z oceną
różnicy prędkości do zwalniających wcześniej. Różnicy tych prędkości
niektórzy nie doceniają i tworzą się niebezpieczne sytuacje. Dlatego
najlepiej by było, aby wszyscy zwalniali podobnie (nie wyprzedzali się
przed bramkami) i to dość łagodnie - przy pierwszym znaku ograniczenia
prędkości (dajmy na to 110 km/h) mieli właśnie taką prędkość, a potem
jadąc na luzie trafia się mniej więcej w następne ograniczenia - brak
gwałtownego hamowania i wyprzedzania. Po to stoją tam te ograniczenia.
Fotoradar niejako "wzmacnia przekaz" tych ograniczeń ;)
Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Corolla E11 4E-FE sedan '97
Avensis T22 1CD-FTV sedan '01
Następne wpisy z tego wątku
- 06.01.13 21:18 Koleg
- 06.01.13 21:24 tÎż
- 06.01.13 21:29 John Kołalsky
- 06.01.13 21:32 John Kołalsky
- 06.01.13 21:42 jerzu
- 06.01.13 21:45 John Kołalsky
- 06.01.13 21:59 Krzysztof 45
- 06.01.13 22:04 LEPEK
- 06.01.13 22:23 Koleg
- 06.01.13 22:25 Krzysztof 45
- 06.01.13 22:28 frank drebin
- 06.01.13 22:36 frank drebin
- 06.01.13 22:38 frank drebin
- 06.01.13 22:39 Krzysztof 45
- 06.01.13 22:39 Pawel O'Pajak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=