eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGdzie tu prewencja? › Re: Gdzie tu prewencja?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: LEPEK <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gdzie tu prewencja?
    Date: Sun, 06 Jan 2013 21:14:24 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <kcclut$3am$1@news.task.gda.pl>
    References: <kcc00n$mmb$1@mx1.internetia.pl> <kcc0ou$v6h$1@news.task.gda.pl>
    <50e9886a$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
    <kcc5c2$a5i$1@news.task.gda.pl> <kccdos$44i$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-91-238-235-248.turmak.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1357503261 3414 91.238.235.248 (6 Jan 2013 20:14:21 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 6 Jan 2013 20:14:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/17.0 Thunderbird/17.0
    In-Reply-To: <kccdos$44i$1@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2478320
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-01-06 18:47, frank drebin pisze:

    > Nie wierzę w to, co piszesz.

    Chyba się po prostu nie rozumiemy.

    > Co ma do tego prędkość na luzie?
    > Przypominam, że bramka jest statyczna, widzialna z duuużych odległości. Nie
    > hamuje gwałtownie przed tobą, nie przesuwa się niespodziewanym manewrem.
    > Chyba nie jest problemem dobranie adekwatnej prędkości dojazdu do niej?

    Są dwie kwestie:
    1. Wyhamowanie przed bramką
    2. Uniknięcie uderzenia w innych, którzy wyhamowują.

    Jedno i drugie w zasadzie nie jest trudne, ale jednak czasem niektórym
    sprawia problemy, szczególnie jeśli długo jechali z większą prędkością.
    I o ile do bramki wyhamuje większość, to już część ma problem z oceną
    różnicy prędkości do zwalniających wcześniej. Różnicy tych prędkości
    niektórzy nie doceniają i tworzą się niebezpieczne sytuacje. Dlatego
    najlepiej by było, aby wszyscy zwalniali podobnie (nie wyprzedzali się
    przed bramkami) i to dość łagodnie - przy pierwszym znaku ograniczenia
    prędkości (dajmy na to 110 km/h) mieli właśnie taką prędkość, a potem
    jadąc na luzie trafia się mniej więcej w następne ograniczenia - brak
    gwałtownego hamowania i wyprzedzania. Po to stoją tam te ograniczenia.
    Fotoradar niejako "wzmacnia przekaz" tych ograniczeń ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
    Corolla E11 4E-FE sedan '97
    Avensis T22 1CD-FTV sedan '01

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: