    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Gdzie w Warszawie kupić nową Hondę?
    Date: Fri, 29 Apr 2011 18:39:06 +0200
    From: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 29-04-2011 o 18:16:18 Andrzej <s...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "sted" <usenet@wytnij_legionowo.info> napisał w wiadomości
    >
    > to chcesz tego motura czy szukasz wykrętu?

    dobre :)

    kupić można tam gdzie dają najlepszą cenę a serwisować, w czasie
    gwarancji, można tam gdzie się ma największe zaufanie. miejsce kupna wcale
    nie obliguje do robienia serwisu. pieczątka aso to pieczątka aso.
    reklamacje i tak rozpatruje generalny przedstawiciel. pamiętam jak dziś
    czasy gdzie ludzie kupowali w boldorze a jeździli serwisować do Łodzi i
    odwrotnie :) jaja były z tym niezłe.

    ja nic nie polecam bo nie kupuje nowych motorów a serwisuje i naprawiam
    sobie sam :)

    pozdrawiam