  • 61. Data: 2011-02-24 12:37:02
    Temat: Re: Gdzie wy robicie te kilometry?
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    Kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > Ostatnim razem majac podobny dylemat - przeprowadzilem sie blizej tej
    > lepszej.
    >

    > Poza tym jakos nie wyobrazam sobie takiego rozrzutu, chyba ze jedna
    > praca jest w warszawie, a druga w Ustrzykach Dolnych.

    Daj spokój pieprzy tamten jak potłuczony.

  • 62. Data: 2011-02-24 12:37:14
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 24-02-2011 o 12:24:20 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał(a):

    > To logiczne - przeprowadzić się w okolice tej pracy za 10000 PLN.

    Masz dom w fajnym miejscu - odległość miedzy tymi ofertami pracy wynosi 60
    km (pierwsza 5 km od domu, druga 65).
    Przeprowadzisz się do bloku w Warszawie ?

    Pzdr
    TG

  • 63. Data: 2011-02-24 12:40:37
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 24-02-2011 o 12:37:02 kogutek <s...@n...gazeta.pl>
    napisał(a):

    > Daj spokój pieprzy tamten jak potłuczony.

    To jest życie a nie pieprzenie, na każdym kroku człowiek ma takie
    dylematy, nie każdy ma super pracę do której może chodzić w "kapciach".

    Pzdr
    TG

  • 64. Data: 2011-02-24 12:42:42
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    neoniusz <n...@j...org> napisał(a):

    > Skoro tak bardzo wierzysz w wyliczenia US, to kup ode mnie auto za cene,
    > jaka chcialby przyjac US do PCC.
    Przecież wytaźnie napisalem ze stawka ponad 80 groszy z kilometr jest
    zaniżona. Czy Ty czytać ze zrozumieniem nie potrafisz.

  • 65. Data: 2011-02-24 12:47:17
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 24-02-2011 o 12:29:35 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > Pracę za 10000 PLN miesięcznie i wynająłbym mieszkanie koło pracy, tak
    > żeby zajmowała z dojazdami 8,5 h.
    > Za 6300 zł da się przebierać w ofertach.

    W sytacji takiej jak opisałem w poście wyzej (masz dom pod Warszawą,
    dzieci tam chodzą do szkoły/przedszkola) - wynajmujesz mieszkanie dla
    siebie i jesteś w domu w weekendy ?
    Czy może wynajmujesz mieszkanie dla całej rodziny i mieszkacie razem (a
    psem i kotem w domu zajmują się sąsiedzi :-))?

    Pzdr
    TG

  • 66. Data: 2011-02-24 12:50:39
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 24/02/2011 11:33, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    >>> dziennie (przez 5 dni w tygodniu)
    >>> 2. Praca za 3700 PLN miesiecznie - zajmujaca Ci z dojazdami 9 godzin

    > Mając rodzinę, dzieci, dom - już nie podejmuje sie tak szybko takich
    > decyzji.
    > A jeśli za 3 lata bedziesz miał znowu podobną sytację (ofertę lepiej
    > płatnej pracy) - też się przeprowadzisz ? - czy może pomyślisz: "a
    > pierdzielę, przez 3 lub 4 lata mogę się trochę pomęczyć w tych korkach i
    > spędzać 4 h dziennie w samochodzie".

    Mam dziecko i jakos problemow nie bylo.

    > Wystarczy mieszkać np. w Sochaczewie i już ma się takie dylematy.

    Stary, gdzie ty zyjesz, ze najblizsza sensowna praca jest 4 godziny
    jazdy od domu?

    Kamil

  • 67. Data: 2011-02-24 12:58:45
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 24-02-2011 o 12:50:39 Kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > Mam dziecko i jakos problemow nie bylo.

    Też się kiedyś przeprowadzałem do lepiej płatnej pracy- ale:
    - miałem kiepsko płatną pracę bez perspektyw na rozwój
    - wynajmowałem mieszaknie w bloku
    - dziecko nie chodziło do szkoły
    Teraz opisuję inną sytuację, nie chce Ci się nad nią zastanowić.

    > Stary, gdzie ty zyjesz, ze najblizsza sensowna praca jest 4 godziny
    > jazdy od domu?

    TRZY godziny wynosi czas spedzony w samochodzie (na dojazd do pracy i
    powrót).

  • 68. Data: 2011-02-24 13:00:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-02-24 12:37, Tomasz Gorbaczuk pisze:

> [...]
    >
    > Masz dom w fajnym miejscu - odległość miedzy tymi ofertami pracy wynosi
    > 60 km (pierwsza 5 km od domu, druga 65).

    Sorry, trochę źle spojrzałem - przy dojazdach 130km i 3h godzinach
    jazdy dziennie jeszcze bym się nie przeprowadzał. Do zaakceptowania.

    > Przeprowadzisz się do bloku w Warszawie ?

    W zależności od okoliczności być może, choć akurat w W-wy to się
    wyprowadziłem, by mieć trochę spokoju :)

  • 69. Data: 2011-02-24 13:11:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    >W sytacji takiej jak opisałem w poście wyzej (masz dom pod Warszawą,
    >dzieci tam chodzą do szkoły/przedszkola) - wynajmujesz mieszkanie dla

    Nie - przeprowadziłbym się do Warszawy, żeby nie stać się zakładnikiem
    samochodu.

    >Czy może wynajmujesz mieszkanie dla całej rodziny i mieszkacie razem (a
    >psem i kotem w domu zajmują się sąsiedzi :-))?

    No miałbym dylemat.
    Pewnie wybrałbym telepracę za połowę tej kasy. ;-)

  • 70. Data: 2011-02-24 13:24:33
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 24-02-2011 o 13:11:27 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    >>> dziennie (przez 5 dni w tygodniu)
    >>> 2. Praca za 3700 PLN miesiecznie - zajmujaca Ci z dojazdami 9 godzin

    > Nie - przeprowadziłbym się do Warszawy, żeby nie stać się zakładnikiem
    > samochodu.

    Ja zrobiłem odwrotnie, wyprowadziłem się z Warszawy - po 10 latach widzę,
    że to była
    najlepsza decyzja w moim życiu (mimo bycia zakładnikiem samochodu :-))

    Jeśli by była taka opcja to czemu nie.

    Pzdr
    TG