  • 71. Data: 2011-02-24 13:27:20
    Temat: Re: Gdzie wy robicie te kilometry?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości news:

    > Nie - przeprowadziłbym się do Warszawy, żeby nie stać się zakładnikiem
    > samochodu.

    >Ja zrobiłem odwrotnie, wyprowadziłem się z Warszawy - po 10 latach widzę,
    >że to była
    >najlepsza decyzja w moim życiu (mimo bycia zakładnikiem samochodu :-))

    Jakieś WKD nie dojeżdża szybciej?

    > No miałbym dylemat.
    > Pewnie wybrałbym telepracę za połowę tej kasy. ;-)

    >Jeśli by była taka opcja to czemu nie.

    A co to za robota, że takie zróżnicowanie wypłat i jednocześnie trzeba być
    fizycznie?

    Pzdr
    TG

  • 72. Data: 2011-02-24 13:40:05
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 24-02-2011 o 13:27:20 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > Jakieś WKD nie dojeżdża szybciej?

    Dojeżdża, ale trzeba do niej dojechać, później przesiąść się w
    autobus/tramwaj - wychodzi na to samo a czasami nawet sporo dłużej.

    > A co to za robota, że takie zróżnicowanie wypłat i jednocześnie trzeba
    > być fizycznie?

    IT. W małych miastach kiepsko płatny zawód. Nie wszystko da sie zrobić
    zdalnie.

    Pzdr
    TGdo

  • 73. Data: 2011-02-24 13:42:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > być fizycznie?
    >

    >IT. W małych miastach kiepsko płatny zawód. Nie wszystko da sie zrobić

    No ale co konkretnie w tym IT?
    Bo to również moja branża i jakoś od kilku lat pracuję w kapciach.......

  • 74. Data: 2011-02-24 13:53:16
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 24-02-2011 o 13:42:35 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > No ale co konkretnie w tym IT?
    > Bo to również moja branża i jakoś od kilku lat pracuję w kapciach.......

    helpdesk

    Pzdr
    TG

  • 75. Data: 2011-02-24 13:57:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości news:

    >helpdesk

    Rozumiem że jakiś wysoko specjalizowany?
    Ale i tak to wręcz idealna robota do telepracy.

    Może trzeba mocniej poszukać jakiegoś nowocześniejszego pracodawcy?

  • 76. Data: 2011-02-24 14:11:47
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 24 Feb 2011 13:42:35 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >No ale co konkretnie w tym IT?
    >Bo to również moja branża i jakoś od kilku lat pracuję w kapciach.......

    Podam swój przykład: "consulting" na zasadach "time & material", czyli
    praca dla firmy A, która "wynajmuje" mnie firmie B. Wypada być u
    klienta, skoro płaci, zwłaszcza jeśli pracuje się w zespole. Często
    też zdalny dostęp nie jest możliwy ze względu na polityke
    bezpieczeństwa i praca możliwa jest tylko ze stanowisk w siedzibie.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 77. Data: 2011-02-24 14:12:17
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 24-02-2011 o 13:57:17 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > Rozumiem że jakiś wysoko specjalizowany?
    > Ale i tak to wręcz idealna robota do telepracy.

    Pewnie by się nawet dało w pewnym zakresie - ale wśród ludzi pracuje mi
    się lepiej.
    Poza tym "nie odbijam" karty na bramkach :-), mam dobre warunki czasu
    pracy.

    > Może trzeba mocniej poszukać jakiegoś nowocześniejszego pracodawcy?

    Ten jest OK. (na razie :-))

    Pzdr
    TG

  • 78. Data: 2011-02-24 14:19:46
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-23, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    > Można zapytać : JAK ???? Przecież to "kilka stówek na dzień
    > roboczy". Zdarza się, że jadę do Warszawy o 5 rano (340 km),
    > potem jeżdżę po wawie przez cały dzień 200 km, ale czasem muszę
    > z Wrocławia wyjechać "tak żeby być w Gołdapi o 9 rano, a o 16 we
    > Wrocławiu" ... więc wtedy za dnia robię koło 1200 ... Gorzej jak
    > się okazuje (a zdarza się psia mać), że po powrocie wieczorem z
    > Gołdapi dowiaduję się, że następnego dnia znów tam muszę być,
    > więc mam 2400 w ciągu 2 dni ...

    A potem będzie wielkie zdziwienie skąd pomysł instalowania tachografów w
    osobówkach...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 79. Data: 2011-02-24 14:20:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Podam swój przykład: "consulting" na zasadach "time & material", czyli
    > praca dla firmy A, która "wynajmuje" mnie firmie B. Wypada być u
    > klienta, skoro płaci, zwłaszcza jeśli pracuje się w zespole.

    Jasne, ale to raczej praca w terenie, a nie w konkretnym miejscu, więc
    przeprowadzanie się dla niej nie wchodzi w rachubę, bo raz to jest klient B,
    potem C itd.

    >Często
    > też zdalny dostęp nie jest możliwy ze względu na polityke
    > bezpieczeństwa i praca możliwa jest tylko ze stanowisk w siedzibie.

    Zrozumiałe.
    Ale w takim przypadku warto się rozejrzeć za firmą z mniej restrykcyjną
    polityką bezpieczeństwa, nawet jakby nie płacili tyle samo.
    Kasa to nie wszystko, a zarobki sugerują że pracownik jest ceniony, więc i
    dla innych powinien być atrakcyjny.

  • 80. Data: 2011-02-24 14:22:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    napisał(a):

    > Rozumiem że jakiś wysoko specjalizowany?
    > Ale i tak to wręcz idealna robota do telepracy.

    >Pewnie by się nawet dało w pewnym zakresie - ale wśród ludzi pracuje mi
    >się lepiej.

    No tak, ale to już zupełnie inna kwestia - jeśli sam nie chcesz, to nie ma o
    czym mówić.
    Pytałeś co ja bym zrobił. ;-)

    >Poza tym "nie odbijam" karty na bramkach :-), mam dobre warunki czasu
    >pracy.

    Ja też. ;-)
    Najbardziej mi pasują te nocne, kiedy rodzina już poszła spać.