  • 31. Data: 2004-09-23 17:27:25
    Temat: Re: Gigantyczne reklamy
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Borg napisał:

    > Drogi u nas buduja beznadziejnie. A potem ograniczenie
    > ze latem od 10 -- 18 zakaz TIRow pow ilusc tam ton..
    > Niech biora przyklad z niemcow.. Jak to ludzie z obozow
    > budowali porzadne autostrady.... A my mamy tyle ludzi
    > w wiezieniach... Marnotrastwo.

    Chciałbyś. Akurat w drogach robocizna jest wyjątkowo małym procentem
    kosztów ogólnych ;)
    --
    Olek

  • 32. Data: 2004-09-24 10:49:46
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[no_spam]cn.net.pl>

    user Michał "Kaczor" Niemczak <k...@o...pl> naskrobal:

    > To nie jest problem klienta, bo każdy ma prawo domagać się tego, za co
    > płaci. Takie zachowanie świadczy tylko i wyłacznie o adminie
    > ("regulaminowo" powinieneś ująć w cudzysłów - obaj wiemy co to znaczy

    Ot wlasnie mądrze powiedziane. Każdy powinien domagać się tago za co
    płaci. Problem pojawia się wtedy kiedy "klient" nie wie za co płaci bo
    nie czytał umowy bądź jej nie rozumie. Przykladowo "klient" kupuje
    usługe Neostrada w TP S.A. za którą płaci. Tylko że taki "klient" nie
    wie, że ta usługa nie posiada żadnych gwarancji. Czyli teoretycznie może
    nie działać internet ważne żeby modemy się widziały i to już jest
    podstawą do naliczenia opłat. I tak jest w każdym przypadku gdy łącze
    kosztuje "drobne pieniądze". Za gwarancje niestety ale się płaci i to
    sporo kasy.

    --

    Jaroslaw Druzbinski
    Stowarzyszenie Amatorskich Sieci Komputerowych "Connect Networks"

  • 33. Data: 2004-09-24 14:15:54
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Witam,
> [...]
    > wie, że ta usługa nie posiada żadnych gwarancji. Czyli teoretycznie może
    > nie działać internet ważne żeby modemy się widziały i to już jest
    Sorry, ale nie jedna firma moglaby sie od tp wiele nauczyc. Nie mow jaka to
    tp jest be i w ogole - ceny jakie sa aktualnie, sa cenami dobrymi, obsluga
    techniczna takze jest good. Ale to juz OT.

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 34. Data: 2004-09-24 19:04:33
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Jakub Żukowski" <j...@N...gmail.com> napisał w
    wiadomości news:cj1a6f$ah8$1@korweta.task.gda.pl...

    > Sorry, ale nie jedna firma moglaby sie od tp wiele nauczyc. Nie mow jaka
    > to tp jest be i w ogole - ceny jakie sa aktualnie, sa cenami dobrymi,
    > obsluga techniczna takze jest good. Ale to juz OT.

    Ale mówisz o najbardziej obecnie promowanej usłudze, czy o całokształcie ?
    Bo ja współpracuję z Tepsą na bardzo wielu płaszczyznach i mówię szczerze: z
    powodu tego co się ostatnio dzieje dostaję już ciężkiej kurwicy. Mówię o
    dysproporcji pomiędzy budowanym wizerunkiem tej firmy, a praktyką, przy
    której blednie dualizm bolszewickiej propagandy.
    Zresztą w wolnej chwili rozwinę temat na polipie. Myślę, że będzie to
    ciekawy przyczynek do dyskusji pt. "Nowe Prawo Telekomunikacyjne, a
    rzeczywistość".

    --
    Z#

  • 35. Data: 2004-09-25 08:57:00
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 22 Sep 2004 16:47:10 +0200,
    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> screamed:

    Gotowce dla Opery:

    Filtr na URIs: http://www.neowin.net/staff/magoo/addresses.txt
    AdBlocker: http://members.chello.nl/b.kroonspecker/opera/styles
    /user/AdBlocker.css

    --
    Artur M. Piwko aka Pipen ÷ AMP29-RIPE ÷ RLU:100918 ÷ SIG:276B
    10:55:19 user up 10380 days, 22:50, 1 user, load average: 0,06, 0,06, 0,06

    Every dog has its day, but the nights belong to the pussycats.

  • 36. Data: 2004-09-28 14:00:45
    Od: Maciek Pasternacki <m...@j...fnord.org>

    Przebijam http://bfilter.sf.net/ ;)

    --
    __ Maciek Pasternacki <m...@j...fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
    `| _ |_\ / { ...ludzie mówią, mówią, mówią -- oni mówią, że jest dobrze,

  • 37. Data: 2004-09-29 10:30:48
    Od: Konrad Rzadzinski <k...@a...matrix.pl>

    Dnia Wed, 22 Sep 2004 19:02:34 +0000 (UTC), Grzegorz Janoszka
    <G...@S...pro.onet.pl> tako rzekł:
    :>> sie reklama Tenbitu (http://reklama.onet.pl/ffhouse/movie6m.swf)
    :>> ktora zajmuje magiczne 473 kB! Nie wiem jak inni, ale mi sie nie
    :>> podoba droga ktora zmierza internet
    :> Polecam http://adblock.mozdev.org/
    :
    : Inna sprawa, że u mnie (mozilla firefox) to kompletnie nie działa i
    : właśnie mi rozpieprzyło całkowicie mozillę - dzięki :(

    ?
    FreeBSD 5.3, Firefox 0.9.3, działa tandem Adblock + FlashBlock (polecam).
    Ino najpierw trzeba FlashBlock, a dopiero potem Adblock, inaczej się
    faktycznie paprze.

    --
    Konrad
    http://amba.matrix.pl/~kurak/

  • 38. Data: 2004-09-29 11:51:30
    Od: "Banciur" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale nie reklamą na cały ekran.
    > Jakoś Google się utrzymuje z reklamy 2*32 znaki wyświetlanych gdy dotyczą

    hmm ale gogle to tylko wyszukiwarka a onet to cale pisemko

  • 39. Data: 2004-10-02 11:06:15
    Od: Bartek Siebab <b...@v...pl>

    Jakub Żukowski dnia 2004-09-22 16:10:
> [...]
    > internet :) Czy ktos zaobserwowal inne tej wielkosci reklamy?
    > P.S. To _jest_ problem polskiego i swiatowego internetu.

    to zainstaluj avantbrowsera i wylacz wyswietlanie flasha

    --
    .---------- -------- ------ ---- ---- --- - -- -

  • 40. Data: 2004-10-02 14:49:07
    Od: Michal Chruszcz <t...@-...pl>

    When I opened my eyes, it was Wed, 29 Sep 2004 13:51:30 +0200.
    I couldn`t believe that Banciur wrote:
    > Użytkownik "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > hmm ale gogle to tylko wyszukiwarka a onet to cale pisemko

    W takim razie przyjrzyj się innym serwisom w domenie google.com. Onet
    to pryszcz przy google.

    -=- Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php -=-
    To follow the path: look to the master, follow the master,
    walk with the master, see through the master, become the master.