  • Data: 2017-12-14 22:03:13
    Temat: Re: Ginie jeden z ostatnich bastionów tradycyjnego telefonu
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 13 Dec 2017 16:52:17 -0800 (PST)
    s...@g...com wrote:
    > Gdyby swego czasu ktoś z głową się wziął za marketing, to właśnie gospodarstwa
    domowe byłyby super targetem dla ISDNu.

    No i wziął się, nie pamiętam roku ale było to przed prywatyzacją. Krótki czas sam się
    tym parałem - próbowałem dorobić pracując w Poznaniu w "Asteriks the isdn company" -
    takie badziewie, podwykonawca TPSA. Marketing był agresywny, abonament identyczny jak
    za zwykłe łącze, same plusy, a dla mnie chyba 90zł od umowy, co wówczas (-naście lat
    temu dla studenta) było dużą kwotą. Sprzedawaliśmy też preselekcje (5zł o ile
    pamiętam) i inne pierdoły, ja cisnąłem ten ISDN.

    Akcja służyła - jak przypuszczam - napompowaniu liczby "łączy głównych" bo ISDN chyba
    był liczony x2 (Telesfor B. by pamiętał :)). Po prywatyzacji niestety nie dość że
    marketing się zakończył, to zdaje się że i ceny wróciły do dawnych poziomów, więc
    ludzie znowu przechodzili na POTSa.

    P.