eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaGinie jeden z ostatnich bastionów tradycyjnego telefonu › Re: Ginie jeden z ostatnich bastionów tradycyjnego telefonu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Ginie jeden z ostatnich bastionów tradycyjnego telefonu
    References: <0...@g...com>
    <5a313cad$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    <p0rg0o$jbu$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <p14d6k$8lk$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    Organization: : : :
    Date: Sun, 17 Dec 2017 10:11:25 +0100
    User-Agent: slrn/pre1.0.4-2 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 26
    NNTP-Posting-Host: 77.253.217.116
    X-Trace: 1513501885 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 654 77.253.217.116:44516
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:240591
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan Marek napisał:

    >> A przypadkiem nie jest tak, że na terenie budynku komórki
    >> logują się przez wifi do VoIP-a? To wówczas jest prawie
    >> to samo, co stacjonarki przez Ethernet, tylko że bez kabla.
    >
    > Nie.
    > Każdy pracownik ma służbową komórkę, Nie vma potrzeby, by
    > posiadał dwa numery.

    Przecież już często posiada, bo potrzebuje. Ludzie do służbowych
    telefonów dwusimowych (chwała niech będzie Expertowi aż po kres
    dni) wkładaja swoje prywatne karty.

    U szczytu rozwoju telefonii stacjonarnej popularna była usługa
    nazwana przez marketing "centrex". Operatorzy zniechęcali do
    utrzymywania firmowych central wewnętznych, na każde biurko
    dawali swoją linię i organizowali ruch jak klient chciał.
    Po pierwsze w obrębie jednego centreksu rozmowy były za darmo,
    w ramach abonmentu. To już w komórkach jest, nawet więcej, bo
    za darmo jest do wszystkich. A po drugie była spójna numeracja
    z możliwością używania w wewnętrznym ruch skróconych numerów.
    To w komórkach też by się dało zrealizować.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: