  • Data: 2017-12-18 23:30:39
    Temat: Re: Ginie jeden z ostatnich bastionów tradycyjnego telefonu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ??? Po co właściwie sprawdzać? Nie po to mam płaską (z pewnymi wyjątkami,
    > o których teraz mowa) taryfę, bym po każdej rozmowie musiał coś sprawdzać.

    Po to, żebyś wiedział, czy jak wyjedziesz za granicę, to płacisz za
    połączenie, czy nie. W końcu to zagadnienie cię chyba interesuje, i
    dobrze jest się dowiedzieć od razu, a nie po miesiącu - aby wiedzieć na
    ile swobodnie możesz rozmawiać podczas tego wyjazdu, a nie dopiero
    podczas kolejnego.

    > To ja się poddaję. Jakoś tak mi się zdawało, że rozmawiamy o połączeniach
    > zagranicznych w roamingu.

    W roamingu nie ma czegoś takiego jak "połączenia zagraniczne", bo
    połączenia zagraniczne oznaczają połączenia za granicę wykonywane z
    Polski. W roamingu są po prostu "połączenia w roamingu", które są
    taryfikowane wg stawki "do strefy Euro" (jeśli dzwonisz do krajów z tej
    strefy), bez względu na to, czy dzwonisz do Polski, czy do Portugalii.

    > Które podobno gdzieś, w jakiejś taryfie są darmo...

    Z faktu, że w to wątpisz wynika, że wcale nigdzie za granicą nie byłeś
    od czerwca.

    Jaką masz taryfę?

    --
    Liwiusz