  • Data: 2019-06-26 13:53:50
    Temat: Re: Globalne ocieplenie
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.06.2019 o 11:07, J.F. pisze:

    > Co by nie mowic, to jednak wegiel ktory natura akumulowala miliony lat
    > wypalimy w kilkaset.
    > I tych paliw kopalnych zabraknie wczesniej niz pozniej, wiec i tak czas
    > pomyslec o alternatywach.
    > Najwyzszy czas.
    Tylko, że zamiast wydawać pieniądze na badania, to my (my, jako
    ludzkość) przerzucamy kasę od jednych do drugich handlując jakimiś
    limitami, od czego nie ma ani postępu, ani poprawy.

    W ogóle, to postęp jest niewielki. Syrena paliła 8 litrów na 100 km, a
    współczesne auta napakowane elektroniką, systemami start/stop itp. też
    palą tyle samo. Może mają więcej mocy, jeździ się nimi przyjemniej i
    mniej śmierdzą, ale czy to jest postęp na miarę XXI w?

    Co do gromadzenia energii to też szału nie ma. Na co mi auto
    elektryczne, którym nie zajadę na wczasy, bo ma zasięg ograniczony?

    Jacek