  • Data: 2014-10-05 22:00:08
    Temat: Re: Glonass na tablecie?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:m0s1gh$dq6$1@node2.news.atman.pl...

    > "J.F." 1kr5l90w380zi$.1i8rsm01mgcok$....@4...net

    > Więc napisz układ 12 równań z 4 niewiadomymi i spróbuj rozwiązywać.

    Po pierwsze tych zmiennych jest więcej. Choćby opóźnienie spowodowane
    przejściem przez warstwy atmosfery. Po drugie odbiornik pozycję liczy nie
    jako rozwiązanie układu równań, bo tu by mógł wziąć pod uwagę tylko cztery
    satelity, tylko korzystajac z wielu satelitów (nie wiem ilu) licząc tę
    najbardziej prawdopodobną.