  • Data: 2019-06-25 19:19:34
    Temat: Re: Głowica UKF sterowana przez I2C?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Za drobne sie bierzesz a tak ladnie ci sie wystawilem na budowaniu. Podlaczyles juz
    zawor w studzience?

    Zapomniałeś już o swoich deklaracjach "Nie widzisz ze nie mam ochoty z
    toba gadac."? Masz zbyt mocno zaawansowaną sklerozę i robisz z gęby cholewę.

    Co zaś się tyczy tamtego wątku to koledzy szczygiel i miumiu udzielili
    wyczerpujących odpowiedzi. W przypadku twojego głupiego pomysłu to tylko
    może skorzystać z niego ktoś głupszy od ciebie, a na forum, takiego z
    całą pewnością się nie znajdzie. Nie było więc potrzeby komentować
    twoich głupot.