  • Data: 2019-11-08 19:29:25
    Temat: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Moze byc, ale:
    > -co z podpisem? Kurier chyba placony od terminowego dostarczenia,
    > to podrobi chetnie, ale:

    Dość często korzystam z usług kurierów -- od dłuższego czasu (rok, dwa
    lub dłużej) żaden nie chciał podpisu. Nie wiem jak ich rozliczają.

    > -co ze zlodziejami ? paczka kusi, choc i tak lepiej, ze za zamknietą
    > bramą,

    Inne rzeczy też być może kuszą.

    > -w USA by sobie poradzili - przerzucilby przez plot, pieprzyc
    > zawartosc,

    To u nas już panie Ameryka, bo dość podobne sobie radzimy.

    > -paczkomat Inpost tanszy ... i lepszy jak widac :-)

    W życiu by mi do głowy nie przyszło, by ganiać do jakiegos paczkomatu!

    --
    Jarek