  • Data: 2019-11-08 19:35:59
    Temat: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    ust.no1...
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Tak... te wężyki to jest koszmar.
    >ElectroBOOM miał kiedyś pomysł, żeby woda lała się z umywalki tylko
    >wtedy,
    >kiedy naciśnie na foot-switch. Fajny pomysł.

    Ale nie pomoze, bo to dodatkowe wezyki :-)

    >Elektrozawór odcinający wodę w domu, gdy nas w nim nie ma, to też
    >byłoby
    >coś fajnego właśnie na takie pękające wężyki, choć taniej pewnie
    >wyjdzie
    >wymieniać te wężyki co 2-3 lata :)

    ja mam pewne obawy, ze taki typowy zawor kulowy jak bede codziennie
    zamykal, to na dlugo nie starczy.
    Stad pomysl jak na poczatku.

    Ale jak nie bede ruszal, to potem silownik tez nie ruszy. Wiec
    komputer powinien co 10 dni zamknac i otworzyc :-)

    J.