  • Data: 2019-11-12 13:48:59
    Temat: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > W lekkich osobowkach to sie jeszcze da zahamowac, ale jedzie za tobą
    > 40 ton ... i niech mu sie cos uszkodzi.

    Do tego jest wspomaganie a nie ABS :)

    > Ale przeciez i w osobowce moze ci wezyk peknac.

    To prawda. Niby są dwa układy na krzyż + ręczny...

    > Raczej nie. Po to w koncu jest, zeby spanikowanego kierowce uratowac.
    >
    > Ale ... teraz, kiedy ten sterownik jest ABS/BAS/TCS/ESP ... czy aby na
    > pewno po awarii komputera da sie pedalem zahamowac ?

    Pytanie jaka to awaria. ABS, z tego co wiem, jeśli cokolwiek jest nie tak,
    zapala lampkę i wyłącza się.

    > Wystarcza ? Bo zauwaz - wchodze do pokoju, wciskam "wlacz swiatlo" ...
    > i co - od razu wrocic na "auto" ?

    Nie no. Jak wszystko działa, to wszystko jest na auto. Jak włącznik w
    pokoju nie działa, to idziesz do szafki i przełączasz na ON, a w tym
    czasie możesz zobaczyć, dlaczego nie działa na auto.

    > Ale trzeba odlaczac po ciemku :-(

    Latarka w telefonie... mówimy o sytuacji awaryjnej / skrajnej.

    > Od sprzedawcy w ramach rekojmii ?

    To już za dużo lat minęło...