    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Date: Wed, 13 Nov 2019 20:37:23 +0100
    <5dc9e02f$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <qqcqhs$pqr$1$jacekrut@news.chmurka.net>
    <20191112093815.168f84b1@mateusz>
    <5...@t...no1>
    <5dcabfd7$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <5dcac8cb$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <5dcacd89$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    <5dcbb76e$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <5dcc0ea9$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5dcc586f$0$559$65785112@news.neostrada.pl>

    On 13/11/2019 20:21, J.F. wrote:
    > Przydalby sie trzeci dzien.

    Paczka z paczkomatu:
    a) prawie nigdy nie jest usuwana w terminie wskazanym przez inpost. Raz
    czekała z 6 dni bo zapomniałem. Kilka razy przekraczałem termin o dobę
    bez kosekwencji. Pewnie nie opłaca im się ruszać jak jest miejsce.

    b) jak już usuną, co mi się trafiło, to leci do POP, zazwyczaj nie dalej
    niż 1-2km od paczkomatu i tam sobie czeka znaczaco dłużej. Przykładowo
    mój paczkomat używany na codzień ma POPa w odległosci 50m. Przekierowali
    mi tak kilka paczek. Super.

    W zasadzie wady paczkomatów są głównie widoczne dla niezmotoryzowanych
    dla których to 1-2km może być jakimś kłopotem. Dla mnie nie ma znaczenia
    w sumie gdzie paczka czeka byle: 1) był parking i 2) było czynne do 20,
    3) było w promieniu 2km. POPy zazwyczaj tak mają.

    DHL czy DPD, już nie pamiętam, kazał mi zaiwaniać za paczką 30km a
    proces odbioru trwał koło 40 minut, ze 4 lata temu to było. Znaleźć
    musieli, druczki wypisać, w komputer wpisać. Innym razem, z rok temu to
    było 20km z czego większość czasu spędzałem czekając na "obsługę" oraz
    wykonując masę operacji celno-granicznych bo portier centrum
    logistycznego dokładny i papier na paczkę byc musiał a i potwierdzić
    należało zgodnie z regulaminem.

    To już wolę sklepową w mięsnym. Może głupie ale skuteczne.