-
Data: 2019-01-23 23:25:54
Temat: Re: Granice absurdu [crosspost]
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5c48aa96$3$504$6...@n...neostrada.
pl...
>Osoba podpisana jako J.F. <j...@p...onet.pl>
>w artykule <news:5c476d82$0$497$65785112@news.neostrada.pl> pisze:
>> Albo cos zle zrozumieli, a chodzi o to, ze w ramach naprawy
>> instaluja
>> system na nowo, bo sie nie beda zastanawiac co klient sp*.
>W ramach naprawy to mogą sprawdzić na własnym dysku ze swoim czystym
>systemem, że działa, po czym poinformować klienta, że ma coś narąbane
>w systemie i zapytać, co dalej.
>Poczyniłem następujące założenia:
>1. Zakładam, że to serwis gwarancyjny, więc mają obraz partycji
>systemowej
>właściwy dla danego sprzętu.
>2. Użytkownik zgłosił awarię sprzętu, więc jego dysk również powinien
>zostać sprawdzony, ale nie zgłosił problemów software'owych, więc
>serwis
>nie powinien tykać oprogramowania i danych.
>I tu się zaczynają schody. Sprawdzanie sprzętu to również sprawdzanie
>nośnika danych. Co robić, kiedy będą jakieś problemy z dyskiem?
A jak "komptuter nie startuje" i klient chce miec naprawiony, a
problem lezy w danych na dysku ?
Niby jeden telefon, ale jak klient z Polski a serwis w Rumunii ?
>Serwis idący
>na łatwiznę próbuje się niejednoznaczności pozbyć z góry wymuszając
>zgodę
>użytkownika na wszystko, a na wszelki wypadek straszy RODO...
>A przecież użytkownikowi może tak zależeć na danych, że chętnie by
>oddał
To powinien robic backupu :-)
>uszkodzony dysk do firmy specjalizującej się w odzyskiwaniu danych.
>Kopii danych nie mógł zrobić, bo komputer nie działa, dysku nie mógł
>wyjąć, bo musiałby rozebrać cały komputer, a serwis ma to wszystko w
>głębokim poważaniu i beztrosko pozbywa się jedynego powodu oddania
>komputera do naprawy...
Bo jesli padl twardy dysk, to producent ma obowiazek wymiany na nowy,
wolny od wad :-P
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.01.19 08:20 J.F.
- 05.03.19 10:40 Dariusz K. Ładziak
Najnowsze wątki z tej grupy
- System operacyjny dla 6800?
- Przyłączenie działki do sieci elektrycznej
- Działalność nierejestrowana/definicja sprzętu elektronicznego/misie i kolejki
- Smukły, długi ściągacz izolacji do kynaru
- rezystor 3 omy 400W
- [newbie] Jaki multimetr za 2-4 stówy?
- szafka sieciowa
- Raspberry Pi 5 + dyski SATA
- lutownica na węgiel
- Znów czary (albo niewiedza) - tym razem fotowoltaika
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- przeźroczyste koszulki
- Re: Win 10/11 nie lubi OKI
- Programator czasowy TUYA.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=