eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaGranice absurdu [crosspost] › Re: Granice absurdu [crosspost]
  • Data: 2019-01-23 23:25:54
    Temat: Re: Granice absurdu [crosspost]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5c48aa96$3$504$6...@n...neostrada.
    pl...
    >Osoba podpisana jako J.F. <j...@p...onet.pl>
    >w artykule <news:5c476d82$0$497$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

    >> Albo cos zle zrozumieli, a chodzi o to, ze w ramach naprawy
    >> instaluja
    >> system na nowo, bo sie nie beda zastanawiac co klient sp*.

    >W ramach naprawy to mogą sprawdzić na własnym dysku ze swoim czystym
    >systemem, że działa, po czym poinformować klienta, że ma coś narąbane
    >w systemie i zapytać, co dalej.

    >Poczyniłem następujące założenia:
    >1. Zakładam, że to serwis gwarancyjny, więc mają obraz partycji
    >systemowej
    >właściwy dla danego sprzętu.

    >2. Użytkownik zgłosił awarię sprzętu, więc jego dysk również powinien
    >zostać sprawdzony, ale nie zgłosił problemów software'owych, więc
    >serwis
    >nie powinien tykać oprogramowania i danych.

    >I tu się zaczynają schody. Sprawdzanie sprzętu to również sprawdzanie
    >nośnika danych. Co robić, kiedy będą jakieś problemy z dyskiem?

    A jak "komptuter nie startuje" i klient chce miec naprawiony, a
    problem lezy w danych na dysku ?
    Niby jeden telefon, ale jak klient z Polski a serwis w Rumunii ?

    >Serwis idący
    >na łatwiznę próbuje się niejednoznaczności pozbyć z góry wymuszając
    >zgodę
    >użytkownika na wszystko, a na wszelki wypadek straszy RODO...
    >A przecież użytkownikowi może tak zależeć na danych, że chętnie by
    >oddał

    To powinien robic backupu :-)

    >uszkodzony dysk do firmy specjalizującej się w odzyskiwaniu danych.
    >Kopii danych nie mógł zrobić, bo komputer nie działa, dysku nie mógł
    >wyjąć, bo musiałby rozebrać cały komputer, a serwis ma to wszystko w
    >głębokim poważaniu i beztrosko pozbywa się jedynego powodu oddania
    >komputera do naprawy...

    Bo jesli padl twardy dysk, to producent ma obowiazek wymiany na nowy,
    wolny od wad :-P

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: