  • Data: 2019-01-19 17:10:58
    Temat: Re: Granie na czekanie się samo włączyło w Pleju
    Od: KOMTUR <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.01.2019 o 16:17, Pszemol pisze:

    > No trochę dziwne. Podzielisz się ze mną informacją na temat tego
    > do czego może być potrzebne 14 numerów jednemu człowiekowi??
    > Jeszcze mogę sobie wyobrazić jeden numer polski, drugi USA,
    > i tak ja mam, ale 14 numerów? Wszystkie te numery w Polsce? :-)

    Już sobie sam odpowiedziałeś pod innym postem :P
    Ale może Ciebie zdziwi, ale sam używałem kilku numerów, oczywiście nie
    jednocześnie. Nie licząc numerów rodziny podpiętych do mojego konta.
    1. 2 karty w alarmie w domu
    2. 2 karty moje telefoniczne (prywatny i "publiczny")
    3. 1 karta smartwatch
    4. 2 karty w 2 tabletach
    5. 1 karta internet mobilny do lapka
    6. 2 karty internetowe w domu i firmie
    7. 1 karta internetowa w moim samochodzie
    Sam widzisz, że ja jeden używałem 11 kart, ai to nie wiem czy czegoś nie
    pominąłem. Teraz przy wzroście wielkości pakietów trochę zredukowałem :)
    Łącznie z numerami rodzinnymi i firmowymi miałem jednocześnie ze 20
    numerów, sam nie wiem ile :)

    --

    Pozdrówka
    KOMTUR