  • 1. Data: 2019-01-18 20:08:48
    Temat: Granie na czekanie się samo włączyło w Pleju
    Od: z <...@...pl>

    To jakaś szersza praktyka czy błąd systemu?
    Niby tylko 2 zł ale sprawdzanie wszystkich moich numerów kosztuje siły i
    środki. Jak się zabezpieczyć i kogo opier...ć najpierw :-)

  • 2. Data: 2019-01-19 15:07:25
    Temat: Re: Granie na czekanie się samo włączyło w Pleju
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    > To jakaś szersza praktyka czy błąd systemu?
    > Niby tylko 2 zł ale sprawdzanie wszystkich moich numerów kosztuje siły i
    > środki. Jak się zabezpieczyć i kogo opier...ć najpierw :-)

    Wszystkich numerów? To ile Ty ich masz? :-)

  • 3. Data: 2019-01-19 15:36:49
    Od: KOMTUR <k...@o...pl>

    W dniu 19.01.2019 o 15:07, Pszemol pisze:
    > "z" <...@...pl> wrote in message
    >
    > Wszystkich numerów? To ile Ty ich masz? :-)

    A to jakoś tak bardzo dziwne? Ja jeszcze niedawno miałem 14 numerów
    działajacych i to razy 2 juz by dało 28 zł

    --
    Pozdrówka
    KOMTUR

  • 4. Data: 2019-01-19 16:16:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-01-19 o 15:07, Pszemol pisze:
    > Wszystkich numerów? To ile Ty ich masz? :-)

    Nic nadzwyczajnego - RODZINKA ;-)
    Mąż, żona, dziecko, dziadkowie (znaczy jedna komórka + stacjonarny)
    Wszystko w Pleju.
    Ale plej ostatnio mi gra na nerwach. 2 zł tu 2 zł tam...

  • 5. Data: 2019-01-19 16:17:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "KOMTUR" <k...@o...pl> wrote in message

    > A to jakoś tak bardzo dziwne? Ja jeszcze niedawno miałem 14 numerów
    > działajacych i to razy 2 juz by dało 28 zł

    No trochę dziwne. Podzielisz się ze mną informacją na temat tego
    do czego może być potrzebne 14 numerów jednemu człowiekowi??
    Jeszcze mogę sobie wyobrazić jeden numer polski, drugi USA,
    i tak ja mam, ale 14 numerów? Wszystkie te numery w Polsce? :-)

  • 6. Data: 2019-01-19 16:18:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Nic nadzwyczajnego - RODZINKA ;-)
    > Mąż, żona, dziecko, dziadkowie (znaczy jedna komórka + stacjonarny)
    > Wszystko w Pleju.
    > Ale plej ostatnio mi gra na nerwach. 2 zł tu 2 zł tam...

    Acha. Kumam - Ty po prostu "obsługujesz" numery wielu osób...
    Myślałem że wszystkie te numery są Twoje :-)))

  • 7. Data: 2019-01-19 17:10:58
    Od: KOMTUR <k...@o...pl>

    W dniu 19.01.2019 o 16:17, Pszemol pisze:

> [...]
    > Jeszcze mogę sobie wyobrazić jeden numer polski, drugi USA,
    > i tak ja mam, ale 14 numerów? Wszystkie te numery w Polsce? :-)

    Już sobie sam odpowiedziałeś pod innym postem :P
    Ale może Ciebie zdziwi, ale sam używałem kilku numerów, oczywiście nie
    jednocześnie. Nie licząc numerów rodziny podpiętych do mojego konta.
    1. 2 karty w alarmie w domu
    2. 2 karty moje telefoniczne (prywatny i "publiczny")
    3. 1 karta smartwatch
    4. 2 karty w 2 tabletach
    5. 1 karta internet mobilny do lapka
    6. 2 karty internetowe w domu i firmie
    7. 1 karta internetowa w moim samochodzie
    Sam widzisz, że ja jeden używałem 11 kart, ai to nie wiem czy czegoś nie
    pominąłem. Teraz przy wzroście wielkości pakietów trochę zredukowałem :)
    Łącznie z numerami rodzinnymi i firmowymi miałem jednocześnie ze 20
    numerów, sam nie wiem ile :)

    --

    Pozdrówka
    KOMTUR

  • 8. Data: 2019-01-19 19:01:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-01-19 o 16:18, Pszemol pisze:
    > Myślałem że wszystkie te numery są Twoje :-)))

    A Ty z tych dzisiejszych "syngly" co myślą tylko o sobie?
    Bykowym poszczuć k... ć ;-)

  • 9. Data: 2019-01-19 21:56:10
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-01-19 o 17:16, z pisze:

    > Nic nadzwyczajnego - RODZINKA ;-)
    > Mąż, żona, dziecko, dziadkowie (znaczy jedna komórka + stacjonarny)
    > Wszystko w Pleju.
    > Ale plej ostatnio mi gra na nerwach. 2 zł tu 2 zł tam...

    Może w Plusie by było lepiej?

    --
    animka

  • 10. Data: 2019-01-22 13:56:29
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2019-01-19 o 19:01, z pisze:

    > A Ty z tych dzisiejszych "syngly" co myślą tylko o sobie?
    > Bykowym poszczuć k... ć ;-)

    Ja Ci zaraz bykowe dam:) Pińcet plus jest z moich podatków, więc już
    żadnym bykowym nie straszyć:)) Nie mam nic przeciwko, na słuszny cel
    idzie, ale jak mi dołożą jeszcze jeden podateczek to zacznę gryźć:)

    Mam nadzieję, że żartobliwy ton mojej wypowiedzi nie został zrozumiany
    opacznie, ja tu nie chce wielkiej polityki zaczynać.

    --
    t0maszek