    From: "Marek" <m...@s...interia.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: HTML 4.01 - dlaczego inputy muszą być w DIVach ?
    Date: Sat, 9 Jan 2010 19:33:50 +0100

    > Czekamy z niecierpliwością na Twoje obserwacje gdy wrzucisz tam linka, a
    > potem pozostałe elementy liniowe ;)

    Hmmm.. no i co miałoby to wykazać? :) Kiepską estetykę? Nie o niej
    rozmawiamy :-)

    Skoro mówimy o praktyce webmastera, to mi taka konstrukcja z nadmiarowym
    DIVem jest niepotrzebna z tego względu, że np.definiuję sobie <label> jako
    box i nim formatuję zawartość <form>. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że CSS
    nie ma wpływu na działanie walidatora HTMLa lecz nie wiem po co zadaniem
    walidatora HTML ma być pilnowanie estetyki. Jeśli webmaster uprze się
    rozwalić layout strony, to może to zrobić również w absolutnej zgodności ze
    wszelkimi standardami HTML i CSS. A może o coś innego tu chodzi?