-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Hamowanie silnikiem a dwumasa
Date: Tue, 27 Sep 2016 17:45:42 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 26
Message-ID: <nse476$609$2@node1.news.atman.pl>
References: <X...@1...0.0.1>
<ns90sa$df$1@sunflower.man.poznan.pl>
<X...@1...0.0.1>
<nsbkld$kvi$4@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
NNTP-Posting-Host: d145-126.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1474991142 6153 109.173.145.126 (27 Sep 2016 15:45:42
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Sep 2016 15:45:42 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.3.0
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
X-Antivirus: avast! (VPS 160927-1, 27.09.2016), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589176
[ ukryj nagłówki ]W dniu 26-09-2016 o 21:00, Budzik pisze:
> Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
>
>>>>> Czy hamujac silnikiem zuzywamy dwumase?
>>>>>
>>>> Oczywiście tak, chociaż moment przenoszony przez dwumasę jest wtedy imo
>>>> znacznie niższy, niż np. w przypadku dynamicznego przyspieszania.
>>>>
>>>> Czy to, że że działa "w drugą stronę" jest bardziej nieznośne dla
>>>> dwumasy - pojęcia nie mam.
>>>>
>>> Ostatnio Cavallino pisał, ze dynamicznosc nie ma zadnego znaczenia
>>
>> Tego nie pisałem.
>> Było tylko tyle, że zużywasz ją RÓWNIEŻ jadąc na zbyt niskich obrotach
>> (czyli wtedy gdy silnik bez niej by szarpał), a nie że zużywasz ją tak
>> samo, co gdybyś w tym momencie wcisnął gaz do oporu.
>>
> Hmm, no to zrozumiałem cie inaczej...
> Pytałem czy ma znaczenie to, ze przyspieszam delikatnie a ty napisałes, ze
> wtedy mniej zuzywaja sie panewki ale nie dwumasa.
Ano.
Zużywa się.
Ale jak wciśniesz mocniej, to będzie zużywała się jeszcze bardziej.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.09.16 17:58 sirapacz
- 27.09.16 20:00 Budzik
- 27.09.16 20:00 Budzik
- 19.10.16 14:34 Budzik
- 19.10.16 14:34 Budzik
- 19.10.16 18:30 Cavallino
- 19.10.16 20:00 Budzik
- 19.10.16 22:24 Tomasz Pyra
- 19.10.16 23:00 Budzik
- 20.10.16 10:46 RadoslawF
- 20.10.16 19:18 Cavallino
- 20.10.16 21:33 Tomasz Pyra
- 21.10.16 17:12 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław