    From: "krzysiek" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Honda CIVIC '93 - problem z alarmem !!!
    Date: Sun, 14 Aug 2011 19:39:49 +0200

    Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:j28rpj$f2m$1@news.onet.pl...
    > *krzysiek* w wiadomości news:4e47a24f$0$2505$65785112@news.neostrada.pl
    >
    > Zajrzyj do instrukcji, jak jej nie masz to wyszukaj ją w necie.

    > A jaka wersja nadwoziowa auta, silnik i najważniejsze kolor?

    > Na wstępie to warto wyłączyc powiadamienie sygnałem dźwiękowym, połowa
    > problemów zniknie.
    >
    > Pozdr

    Witam Cie Przembo.
    Wazny kolor????????????????? ;))))) granat metalik ;))))
    Auto to sedan rok 93 silnik benzyna 1,5 l.
    Nie rozumie tego ze WARTO WYLACZYC POWIADAMIANIE SYGNALEM DZIEKOWYM !!!
    Jak mi juz zawyje 3 razy i pozamykam wszystko dokladnie, drzwii, bagaznik
    etc to otwiera na 4 sygnaly! A TO BARDZO DRAZNI!!!!.

    Zaraz popatrze za instrukcja w necie - moze cos faktycznie znajde bo nie
    mozliwe zeby za kazdym razem tyrzeba bylo sciagac kleme!

    Dzieki za odzew ale jak masz cos do podpowiedzenia to milo bedzie jak sie
    odezwiesz!!!