    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Honda CIVIC '93 - problem z alarmem !!!
    Date: Sun, 14 Aug 2011 20:06:52 +0200

    *krzysiek* w wiadomości news:4e480863$0$2454$65785112@news.neostrada.pl
    napisał(a):
    > Wazny kolor????????????????? ;))))) granat metalik ;))))
    > Auto to sedan rok 93 silnik benzyna 1,5 l.

    Te dane są tak samo istotne jak ilość przycisków na pilocie...

    > Nie rozumie tego ze WARTO WYLACZYC POWIADAMIANIE SYGNALEM DZIEKOWYM !!!
    > Jak mi juz zawyje 3 razy i pozamykam wszystko dokladnie, drzwii, bagaznik
    > etc to otwiera na 4 sygnaly! A TO BARDZO DRAZNI!!!!.

    To była nic nie znacząca dygresja, mnie na przykład drażni sygnalizacja
    dźwiękowa... w swoim aucie ostatnio nawet syreny nie podłączałem.

    > Zaraz popatrze za instrukcja w necie - moze cos faktycznie znajde bo nie
    > mozliwe zeby za kazdym razem tyrzeba bylo sciagac kleme!
    > Dzieki za odzew ale jak masz cos do podpowiedzenia to milo bedzie jak sie
    > odezwiesz!!!

    Co chciałem powiedzieć to się już zapewne domyślasz, czyli że bez określenia
    jaki to system alarmowy wiele nie wskórasz.

    Pozdr