  • Data: 2017-01-10 09:23:52
    Temat: Re: Honda NTV 650 Deauville - "dziura w gazie"
    Od: Wilczak <wilczak.a@_NOSPAM_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Hinek napisal

    > Bez pompy można jechać jeśli jest więcej niż pół zbiornika paliwa.
    > Potem silnik zdycha. Ta pompa, to mało prawdopodobna przyczyna
    > kłopotów ale co szkodzi sprawdzić. Przed synchronizacją o której
    > pisałem warto wyczyścić gaźniki.
    Dziękuję, tego nie wiedziałem, a jest to ważne. Właśnie wybudowałem
    gaźniki, przedmuchałem i oczyszczę je ultradźwiękowo. Potem wyreguluję je
    i zrobię synchronizację. Zobaczymy czy coś się zmieni. Próbę to zrobię ale
    jak się trochę ociepli - chociaż jeżeli praca zimnego silnika na pełnym
    ssaniu wróci do normy, to jest nadzieja że i dziura w gazie zniknie, ale
    nie na pewno. Pozdrawiam. Andrzej Wilczak.