  • 11. Data: 2009-07-17 11:32:39
    Temat: Re: Honda VTR 250 już u nas jest (trochę spam ;-) )
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Jasio pisze:

    > Tak kombinując - HD 883 sportster jest do wyrwania na allegro już od
    > 17000zł.

    Te z pierwszych rocznikow kupuje sie juz za 11-12 tysiecy.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2009-07-17 11:41:35
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości

    > Te z pierwszych rocznikow kupuje sie juz za 11-12 tysiecy.

    A te VTRy z pierwszych roczników już za 2000zł. Z lekkimi stukami w
    silniku.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 13. Data: 2009-07-17 22:45:44
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Budnicki" napisał w wiadomości

    > Lekka linia, bardzo elegancki design, ładnie wyeksponowany silnik,
    > 140 kg wagi
    > i rewelacyjna poręczność. Doskonały motocykl na miasto i dla tych,
    > którzy
    > cenią styl (biała jest rewelacyjna).
    > I jeszcze dosyć niskie siedzenie, to dla niższych jeźdźców.
    >
    > Super fajna sztuka, zapraszamy do oględzin na www
    > http://www.motorista.pl/galeria/odkrywamy-honde-vtr-
    250-6

    > i w salonie na kopijników
    > http://www.motorista.pl/kontakt

    I na japońskiej stronie, kiedyś - dawno temu - wygrzebałem, filmik.

    http://www.honda.co.jp/motor-lineup/vtr/equip/movie/
    index.html

    --
    Jasio
    vx etz

  • 14. Data: 2009-07-18 12:18:25
    Od: "szynszyll" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    nie mowie o starych vtr 250 - w ogloszeniach pojawiaja sie vtr z lat 1998-2004
    - ostatnio byla taka za 8900 pln na allegro. na zachodnich stronach z
    motocyklami jest ich dosc sporo. jak dla mnie nie cudo a juz danie za to 20
    tys to wogole... co nie zmienia faktu ze rekordzista jest male varadero.

    szynszyll
    xtz750

  • 15. Data: 2009-07-18 12:43:10
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    szynszyll pisze:
    > nie mowie o starych vtr 250 - w ogloszeniach pojawiaja sie vtr z lat 1998-2004
    > - ostatnio byla taka za 8900 pln na allegro. na zachodnich stronach z
    > motocyklami jest ich dosc sporo.

    No tak ale Ty mowisz o dawnej VTR 250 czyli miniaturowej VTR1000
    przeznaczonej na Japonie i wybrane rynki. A ta nowa VTR to calkiem inny
    motocykl.

    >jak dla mnie nie cudo a juz danie za to 20 tys to wogole...

    No to inna para kaloszy. 20 tysiecy za motocykl tej klasy to o jakie
    kilka tysi za duzo.

  • 16. Data: 2009-07-19 12:55:54
    Od: "szynszyll" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    yo!

    chodzilo mi o taka vtr:

    http://www.bikepics.com/pictures/926423/

    ta obecna ma najprawdopodobniej taka sama rame i silnik - rozni sie nieco
    wygladem poszczegolnych elementow 'nadwozia'.

    a tak wogole to szukam wlasnie dla kolezanki takiej 'starszej' VTR.

    szynszyll
    xtz750