    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 8 Mar 2013 04:40:09 -0800 (PST)
    Subject: Re: Honda - korozja, wgniecenie, pęknięty zderzak
    From: LucaSi <x...@i...pl>

    W dniu piątek, 8 marca 2013 13:08:40 UTC+1 użytkownik Fandi napisał:
    > Mam możliwość kupna dość tanio hondy civic.
    >
    > Silnik ok, reszta także ale jest kilka mankamentów związanych z blachą i
    >
    > pękniętym spojlerem (połączony z przednim zderzakiem).
    >
    > Z tego co czytałem to problem korozji jest hondzie znany.
    >
    > Tutaj dodatkowo dochodzi kwestia zrobienia wgniecenia przy przednim kole i
    >
    > sklejenie zderzaka.
    >
    > Czy orientujecie się ile może kosztować zrobienie tej korozji, wgniecionej
    >
    > blachy nad przednim kołem i poprawienie pękniętego spojlera?
    >
    > Jakie są ceny w Waszych miastach. Ja bym robił w Warszawie albo okolicy.

> [...]

    Tak na szybko przedni lewy błotnik był szpachlowany nie opłaca się go reperować jak i
    prawego bo korozja wyjdzie bardzo szybko a nowy to koszt ok. 85zł + malowanie. Z tyłu
    ktoś już próbował walczyć rdzą na nadkolach z marnym skutkiem, jedyne sensowne
    wyjście to wspawanie reperaturek które nie są szczególnie drogie do tego modelu ok.
    80zł za stronę + praca blacharza i malowanie.