  • 1. Data: 2013-03-08 13:08:40
    Temat: Honda - korozja, wgniecenie, pęknięty zderzak
    Od: "Fandi" <J...@w...pl>

    Mam możliwość kupna dość tanio hondy civic.
    Silnik ok, reszta także ale jest kilka mankamentów związanych z blachą i
    pękniętym spojlerem (połączony z przednim zderzakiem).
    Z tego co czytałem to problem korozji jest hondzie znany.
    Tutaj dodatkowo dochodzi kwestia zrobienia wgniecenia przy przednim kole i
    sklejenie zderzaka.
    Czy orientujecie się ile może kosztować zrobienie tej korozji, wgniecionej
    blachy nad przednim kołem i poprawienie pękniętego spojlera?
    Jakie są ceny w Waszych miastach. Ja bym robił w Warszawie albo okolicy.

    Wszystko jak na zal. obrazkach.

    http://imageshack.us/a/img402/8182/dsc01301vi.jpg
    http://imageshack.us/a/img201/572/dsc01300l.jpg
    http://imageshack.us/a/img20/9814/dsc01289as.jpg
    http://imageshack.us/a/img545/9458/dsc01299f.jpg
    http://imageshack.us/a/img194/2516/dsc01298gk.jpg
    http://imageshack.us/a/img836/5381/dsc01297oo.jpg
    http://imageshack.us/a/img9/8448/dsc01296tc.jpg
    http://imageshack.us/a/img42/484/dsc01295a.jpg
    http://imageshack.us/a/img706/9291/dsc01294bz.jpg
    http://imageshack.us/a/img20/3817/dsc01293dx.jpg
    http://imageshack.us/a/img14/5476/dsc01292kn.jpg
    http://imageshack.us/a/img707/9540/dsc01291k.jpg
    http://imageshack.us/a/img707/627/dsc01290gq.jpg

    Przepraszam ze tak duzo linkow ale nie mam mozliwosci wrzucenia tego na
    jedna strone

  • 2. Data: 2013-03-08 13:20:43
    Temat: Re: Honda - korozja, wgniecenie, pęknięty zderzak
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-03-08 13:08, Fandi pisze:
> [...]
    > http://imageshack.us/a/img707/627/dsc01290gq.jpg
    >
    > Przepraszam ze tak duzo linkow ale nie mam mozliwosci wrzucenia tego na

    kupujesz uzywany zderzak za grosze i zakladasz. z korozja nie robisz
    nic, bo to nie ma zadnego sensu.

    no ale skoro narobiles sie ze zdjeciami i kazda ryske uwieczniles to
    znajac zycie bedziesz to "profesjonalnie" naprawial za chore pieniadze.

  • 3. Data: 2013-03-08 13:40:09
    Od: LucaSi <x...@i...pl>

    W dniu piątek, 8 marca 2013 13:08:40 UTC+1 użytkownik Fandi napisał:
> [...]
    >
    > http://imageshack.us/a/img707/627/dsc01290gq.jpg
    >

    > Przepraszam ze tak duzo linkow ale nie mam mozliwosci wrzucenia tego na

    Tak na szybko przedni lewy błotnik był szpachlowany nie opłaca się go reperować jak i
    prawego bo korozja wyjdzie bardzo szybko a nowy to koszt ok. 85zł + malowanie. Z tyłu
    ktoś już próbował walczyć rdzą na nadkolach z marnym skutkiem, jedyne sensowne
    wyjście to wspawanie reperaturek które nie są szczególnie drogie do tego modelu ok.
    80zł za stronę + praca blacharza i malowanie.

  • 4. Data: 2013-03-08 13:41:55
    Od: "Fandi" <J...@w...pl>

    > kupujesz uzywany zderzak za grosze i zakladasz. z korozja nie robisz
    > nic, bo to nie ma zadnego sensu.

    no dobrze ale jak znalezc bialy zderzak do amerykanskiego civica?
    moze taniej wyjdzie to jakos kleic?

  • 5. Data: 2013-03-08 14:24:24
    Od: tá´Ź

    Fandi wrote:

    > no dobrze ale jak znalezc bialy zderzak do amerykanskiego civica? moze
    > taniej wyjdzie to jakos kleic?

    Na pewno wyjdzie, bo dostanie elementu "w kolorze" w stanie nadającym się
    do montażu jest w praktyce niemal niemożliwe.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2013-03-08 19:25:18
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 8 Mar 2013 13:08:40 +0100, Fandi napisał(a):

> [...]
    > blachy nad przednim kołem i poprawienie pękniętego spojlera?
    > Jakie są ceny w Waszych miastach. Ja bym robił w Warszawie albo okolicy.

    Raczej nikt Ci nie wywróży.
    Ceny w warsztatach pod tytułem "likwidujemy z ubezpieczenia" to jakieś
    2000zł za punkt, no może od 500zł w tych nadrobniejszych sprawach.
    Z kolei jak zrobisz to sam, kupując (polując) na używane części w kolorze,
    przygotujesz i poszpachlujesz sam, ewentualnie gdzieś pojedziesz prysnąć
    kolorem, to zrobisz to wszystko pewnie za 500zł albo i taniej.
    Plastik też można pokleić.

  • 7. Data: 2013-03-08 19:39:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    http://voila.pl/ Zakładasz folder o określonym czasie trwania i wsio.
    --
    Jacek

  • 8. Data: 2013-03-08 20:06:04
    Od: "Fandi" <J...@w...pl>

    > Raczej nikt Ci nie wywróży.

    dzięki za wszelkie porady.
    sam to raczej za takie rzeczy sie nie wezme.
    Nie mam talentu i wiedzy to takich spraw.
    Jak szukac takich punktow, warsztatow gdzie robia takie drobne naprawy.
    Pod jakim haslem w necie szukac zlaczenia zderzaka: klejenie, regeneracja,
    łączenie elementów?

  • 9. Data: 2013-03-09 15:07:40
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 8 Mar 2013 20:06:04 +0100, Fandi napisał(a):

> [...]
    > Pod jakim haslem w necie szukac zlaczenia zderzaka: klejenie, regeneracja,

    Dowolny zakład blacharski - tam się wszystkie takie rzeczy robi i mają
    potrzebny sprzęt.

    Problem tylko taki że blacharze zazwyczaj mają ceny usług wystrzelone w
    kosmos - większość nastawiona jest na klientów dla których "cena nie gra
    roli", czyli tych którzy likwidują szkody z ubezpieczenia (zwłaszcza
    nieswojego).