    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Hot air lutowanie - czym i jak
    Date: Sun, 28 May 2017 14:45:08 +0200
    <oga8nc$ak9$1@node1.news.atman.pl> <oge6bb$d08$1@node2.news.atman.pl>

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_...@w...com> napisał w wiadomości
    news:oge6bb$d08$1@node2.news.atman.pl...
    > Człowiek się cieszył że w ogóle cokolwiek jest.
    > Ale tak żeby było śmieszniej, to zdarzyło mi się (raz - awaryjnie, bo
    > lutownica padła) lutować kable przy użyciu zapalniczki.

    Nie ty jeden :) Z tym, że w moim przypadku lutownicy w ogóle nie było, a
    sytuacja o tyle mało ciekawa, że wyjazd, powiedzmy, "służbowy", na chyba
    ponad tydzień, musiałbym spędzić bez swojego radia, które nagle straciło
    modulację. Jedyne, co miałem do dyspozycji, to antena od tegoż radia,
    wykonana z pręta miedzianego pół metra i średnicy tak 1,5-2 mm, oraz
    zapalniczka. Jakimś cudem dostałem się do środka, okazało się na szczęście,
    że to tylko kabelek się z mikrofonu urwał. Zapalniczka, końcówka anteny,
    jakoś zamanewrowałem, z niemałym trudem, cudem niemalże, że trzymało się, na
    słowo honoru, ale się trzymało. Tak przez te kilka dni korzystałem, aż u
    jednego z kolegów naprawiłem to porządniej. No - i można anteną radio
    naprawić :) A na tejże również, (na innym wyjeździe, już prywatnym)kiełbaski
    mieć nabite i piec w ognisku, trzymając radio, jako chwytak do niej :) Tylko
    nie za ciężkie te kiełbaski, bo gięło drut... ale dało radę.
    Już nie mówię o szyciu krosówką rozdartych na wyjeździe spodni :)

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.