eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmHuawei - kupować czy unikać? › Re: Huawei - kupować czy unikać?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!news.uzoreto.com!news.redatomik.org!newsfeed.xs4all.nl!ne
    wsfeed8.news.xs4all.nl!85.12.16.70.MISMATCH!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!new
    s.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com
    !newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada
    .pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Huawei - kupować czy unikać?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <e...@g...com>
    <5c403cf8$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <q1pikr$kpg$1@node1.news.atman.pl>
    <5c405c4b$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5c408bf1$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <q1qa1e$d6d$1@node1.news.atman.pl>
    <5c41b09e$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
    <q1smkt$q2h$1@node1.news.atman.pl>
    <5c42e06a$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <q2qika$g0v$1@node2.news.atman.pl> <q2s2li$nth$1@node1.news.atman.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Wed, 30 Jan 2019 14:41:25 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <q2s2li$nth$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    Lines: 25
    Message-ID: <5c51a868$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 37.47.137.74
    X-Trace: 1548855400 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 517 37.47.137.74:17830
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2874
    X-Received-Body-CRC: 920732699
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1088320
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-01-30 o 12:43, dizel pisze:
    > Marek S formulated the question :
    >> W dniu 2019-01-19 o 09:35, Trybun pisze:
    >>> Sony w odróżnieniu od np Huawei, mimo pewnego zbieszenia ostatnio,
    >>> nadal stara się poważnie traktować klienta.
    >
    > Chyba żartujesz. Jeden z droższych tabletów za 2500zł brany w markecie
    > za gotówkę od Sony. W czasie gwarancji oddany do naprawy bo przycisk
    > jeden nie działał i głośniki przestały. Wiesz co serwis stwierdził?
    > Najpierw wymienimy odpłatnie (coś koło 700zł ekran), a potem resztę
    > możemy zrobić w ramach gwarancji nieodpłatnie. Wszystko by było fajnie
    > tylko nie wiem o co im chodziło z tym ekranem bo żadnej usterki ekranu
    > nikt nie zgłaszał. Konieć końców znajomy zrobił wszystko za 150zł.
    > Ale mam też znajomego który kupuje flagowce Sony ze sporym abo i
    > praktycznie nigdy nie miał problemu z serwisem, wszystko mu bez
    > problemu wymieniali.
    > Także nie bardzo wiem od czego to zależy. Dziwna firma.


    Może w tym wypadku zaważyło co innego. Może ekran nie był już na
    gwarancji. Tak, niektóre firmy prowadzą takie praktyki że
    poszczególnione podzespoły są wykluczone z ogólnej gwarancji. Miałem
    taki przykład z nawigacją Goclever, kiedy to po niespełna roku padł
    ekran, a okazało się że gwarancja na niego to tylko 6 miesięcy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: