eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmHuawei - kupować czy unikać? › Re: Huawei - kupować czy unikać?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: dizel <x...@x...xxx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Huawei - kupować czy unikać?
    Date: Wed, 30 Jan 2019 17:20:01 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <q2sis0$8bj$1@node1.news.atman.pl>
    References: <e...@g...com>
    <5c403cf8$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <q1pikr$kpg$1@node1.news.atman.pl>
    <5c405c4b$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5c408bf1$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <q1qa1e$d6d$1@node1.news.atman.pl>
    <5c41b09e$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
    <q1smkt$q2h$1@node1.news.atman.pl>
    <5c42e06a$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <q2qika$g0v$1@node2.news.atman.pl> <q2s2li$nth$1@node1.news.atman.pl>
    <5c51a868$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 37.248.253.140
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1548865216 8563 37.248.253.140 (30 Jan 2019 16:20:16
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Jan 2019 16:20:16 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: MesNews/1.08.06.00-gb
    X-ICQ: 1701145376
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1088322
    [ ukryj nagłówki ]

    After serious thinking Trybun wrote :
    > W dniu 2019-01-30 o 12:43, dizel pisze:
    >> Marek S formulated the question :
    >>> W dniu 2019-01-19 o 09:35, Trybun pisze:
    >>>> Sony w odróżnieniu od np Huawei, mimo pewnego zbieszenia ostatnio, nadal
    >>>> stara się poważnie traktować klienta.
    >>
    >> Chyba żartujesz. Jeden z droższych tabletów za 2500zł brany w markecie za
    >> gotówkę od Sony. W czasie gwarancji oddany do naprawy bo przycisk jeden nie
    >> działał i głośniki przestały. Wiesz co serwis stwierdził?
    >> Najpierw wymienimy odpłatnie (coś koło 700zł ekran), a potem resztę możemy
    >> zrobić w ramach gwarancji nieodpłatnie. Wszystko by było fajnie tylko nie
    >> wiem o co im chodziło z tym ekranem bo żadnej usterki ekranu nikt nie
    >> zgłaszał. Konieć końców znajomy zrobił wszystko za 150zł.
    >> Ale mam też znajomego który kupuje flagowce Sony ze sporym abo i
    >> praktycznie nigdy nie miał problemu z serwisem, wszystko mu bez problemu
    >> wymieniali.
    >> Także nie bardzo wiem od czego to zależy. Dziwna firma.
    >
    >
    > Może w tym wypadku zaważyło co innego. Może ekran nie był już na gwarancji.
    > Tak, niektóre firmy prowadzą takie praktyki że poszczególnione podzespoły są
    > wykluczone z ogólnej gwarancji. Miałem taki przykład z nawigacją Goclever,
    > kiedy to po niespełna roku padł ekran, a okazało się że gwarancja na niego to
    > tylko 6 miesięcy.

    Tu chodzi o to że ekran działał i nikt nie zgłaszał żadnej usterki
    ekranu, a oni chcieli zacząć naprawę od wymiany ekranu. Do tej pory nie
    bardzo rozumiem o co im chodziło.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: